-iL- Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Hvordan i ¤#"!!"#!! fjerner jeg items? Jeg har prøvd og putte de på trashcan iconet i inventory, men der blir de bare værende... Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Hvordan i ¤#"!!"#!! fjerner jeg items? Jeg har prøvd og putte de på trashcan iconet i inventory, men der blir de bare værende... Det er ett stack system for søppla. viss du legger ett annet item over ett annet så fosvinner det underste. Viss det ble forståelig Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Hvordan i ¤#"!!"#!! fjerner jeg items? Jeg har prøvd og putte de på trashcan iconet i inventory, men der blir de bare værende... Det er ett stack system for søppla. viss du legger ett annet item over ett annet så fosvinner det underste. Viss det ble forståelig tror jeg prøvde det og, og da bare byttet itemet på cursor, med item i søppla. Men skal teste en gang til. Lenke til kommentar
ChiefTheGamer Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Sååå... ingen server oppe akkurat nå? kjøpte netopp terraria, og er kjempeivrig etter å spille det på en norsk server Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå