G27 Skrevet 22. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2012 (endret) Noen som har peiling på hvordan man setter opp server? Følger denne guiden: http://wiki.terraria...Terraria_server Men når jeg skriver inn standard gateway (f.eks. 192.73.48.1) i nettleseren, kommer det bare "Denne nettsiden er ikke tilgjengelig", samme om jeg skriver ip-adressen min. Ja, jeg er helt håpløs når det kommer til dette. Er sikkert egentlig veldig enkelt. EDIT: Bruker chrome. Endret 22. juni 2012 av G27 Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 23. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2012 Standard gateway er IPen til din router. Vanligvis er dette 192.168.1.1 Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 24. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2012 Lite med folk på serverane... Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 24. juni 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juni 2012 er serveren oppe igjen? Lenke til kommentar
G27 Skrevet 24. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2012 Nei. Jeg har ikke fått det til. Det virker som hele prosessen er veldig "rett frem" og enkel, men jeg får ikke endret portene. Noen andre er vel bekomme til å prøve. Jeg kan sende saven til dere Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 24. juni 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juni 2012 håper vi ikke må starte på nytt igjen, er litt umotivert til det Lenke til kommentar
G27 Skrevet 24. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2012 (endret) Kan ikke du prøve å sette opp serveren? Jeg kan sende deg saven, så slipper vi å begynne på nytt. kan sende en guide. http://wiki.terrariaonline.com/Guide:Setting_up_a_Terraria_server Endret 24. juni 2012 av G27 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 24. juni 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juni 2012 Jeg er borte på ferie, og har ustabilt nett, men jeg kan prøve når jeg er hjemme (kanskje om en uke) Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 25. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2012 Det er ikke værre enn å åpne riktig port i routeren din, så er alt i orden. Gjør følgende: 1. windows tast + r -> skriv "CMD" 2. I det nye vinduet skriver du "ipconfig" 3. Se etter standard gateway 4. Skriv inn IP-adressen til standard gateway i nettleseren din. 5. Logg inn 6. Åpne porter og forward mot riktig maskin. Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 25. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2012 Å opne portar i brannmuren kan vere noko drit. Eg kunne satt opp ein server, men linja mi er like stabil som ein einbeint stige i medvind. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 25. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2012 Det er ikke værre enn å åpne riktig port i routeren din, så er alt i orden. Gjør følgende: 1. windows tast + r -> skriv "CMD" 2. I det nye vinduet skriver du "ipconfig" 3. Se etter standard gateway 4. Skriv inn IP-adressen til standard gateway i nettleseren din. 5. Logg inn 6. Åpne porter og forward mot riktig maskin. Det er jeg klar over, men når jeg skriver inn IP-adressen til standard gateway i nettleseren (chrome), loader den lenge før det kommer opp: Siden kan ikke vises. Jeg får aldri skrevet inn passord og brukernavn. Det er det som er problemet mitt. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 25. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2012 Da restarter du routeren din, jeg har samme problem hos meg. Enkelte routere har rett og slett et crappy webinterface som dør. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 15. november 2012 Rapporter Del Skrevet 15. november 2012 (endret) Mulig dette er feil tråd å spørre om hjelp, men jeg kjører på. Har et problem med at Terraria "stopper" mens jeg spiller, gjerne midt i kamp el., og bildet er fryst helt til jeg beveger musa eller beveger meg, noen andre med samme problem og med mulig fiks? Spillet ble forøvrig innstallert igår. Specs på maskina mi: i5-3750k HD7970 16 GB ram @ 1600 Mhz Har seff nyeste drivere. På forhånd takk! Malmern Endret 15. november 2012 av malmern Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 25. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Det er jeg klar over, men når jeg skriver inn IP-adressen til standard gateway i nettleseren (chrome), loader den lenge før det kommer opp: Siden kan ikke vises. Jeg får aldri skrevet inn passord og brukernavn. Det er det som er problemet mitt. samme som skjer med meg! Lenke til kommentar
Yngve05 Skrevet 2. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2013 Noen som har lyst til å spille Terraria på en server? Helst med nye characters, ser ganske nice ut etter oppdateringen. Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 15. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2013 Noen som har lyst til å spille Terraria på en server? Helst med nye characters, ser ganske nice ut etter oppdateringen. Joiner viss det er ny server Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 19. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2013 (endret) Jeg har begynt å spille Terraria igjen etter den store patchen kom. Men jeg kan huske før så var det mulig å finne "øyer" oppi luften, men jeg husker ikke hva de kalles for og kan dermed ikke søke på hvor høyt oppe de vanligvis ligger, eller om de er fjernet fra spillet. Noe som kan gi meg et hint? Jeg har den greia som viser høydenivået. Og fungerer det å lage en glowing mushroom farm hvor det er snø/is? Under bakken altså.. Endret 19. oktober 2013 av -Léon- Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 19. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2013 Hva bruker jeg mana til? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 19. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2013 Magic weapons. Våpen som krever mana for og brukes. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 11. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2014 Terraria med 75% avslag på Steam. Det har nettopp kommet en oppdatering som har lagt til mye nytt og spennende. Ta en titt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå