Gå til innhold

Terraria-tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott. Har vært en å ødelagt mye. Blant annet tatt veldig mye. Veldig irriterende, men skulle vel bare mangle når serveren ligger slik på forumet. Skjønner ikke hva som er i veien med enkelte altså. Fy faen :)

 

Kanskje du kan gjøre som i minecraft, å fikse ting Rootz? Rollback eller noe?

Endret av G27
Lenke til kommentar

Hvis det er slik at folk saboterer på serveren så blir jeg nødt å finne fram banhammer..

Det er ikke akseptabelt med sabotører..

 

Jeg kan opprette en ny verden, så dere begynner fra scratch, men jeg kan ikke rulle tilbake til tiden før sabotasjen.

Endret av Bjohansen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da er serveren oppe igjen med en ny verden.

 

Skal prøve å lage en schedule som tar kopi av verdenen hver time, slik at vi kan rulle tilbake hvis noe slikt skulle skje igjen.

 

Edit: Har satt opp schedule som tar backup hver hele time, i realiteten vil jeg da ha en backup hver halve time da terraria lager en backup hver halvtime.

 

Dersom det skulle skje noe på serveren, ta kontakt med meg på mail: [email protected]

Leser epost på mobilen, så det er den letteste måten å komme i kontakt med meg på.

Endret av Bjohansen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enten er det noen som angriper meg, eller så er routeren i ferd med i dø... Begynte i går, routeren mister tilgang til internett helt tilfeldig.

 

Hvis det er noen som driver faenskap, skjerp dere!

Mister jeg nett igjen så slår jeg av serveren, jeg driver ikke dugnad bare for å få dritt igjen.

Lenke til kommentar

Enten er det noen som angriper meg, eller så er routeren i ferd med i dø... Begynte i går, routeren mister tilgang til internett helt tilfeldig.

 

Hvis det er noen som driver faenskap, skjerp dere!

Mister jeg nett igjen så slår jeg av serveren, jeg driver ikke dugnad bare for å få dritt igjen.

 

Hva er det snakk om? Ser serveren gikk ned ihvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...