Gå til innhold

Har Xbox360, vurderer Ps3. Er forskjellen verdt det?


Mappo

Anbefalte innlegg

Men det er ikke så veldig mange eksklusive titler som gjør den verdt det

 

Say what?

 

Metal Gear Solid 4

Uncharted

Killzone 2

InFamous

Valkyria Chronicles

Demon's souls

Wipeout HD

Resistance 2

Heavenly Sword

Ratchet and Clank

God of war

Littel Big Planet

Motorstorm

Socom

Twisted Metal

Yakuza

 

for å nevne en liten brøkdel av røkla.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men det er ikke så veldig mange eksklusive titler som gjør den verdt det

 

Say what?

 

Metal Gear Solid 4

Uncharted

Killzone 2

InFamous

Valkyria Chronicles

Demon's souls

Wipeout HD

Resistance 2

Heavenly Sword

Ratchet and Clank

God of war

Littel Big Planet

Motorstorm

Socom

Twisted Metal

Yakuza

 

for å nevne en liten brøkdel av røkla.

 

Vel smaken er delt, og for andre enn die hard-Sonyfans, så er flesteparten av disse spillene ikke verdt å kjøpe en konsoll for. God of War og Ratchet er melket til døde, Socom, Resistance, Killzone og Motorstorm er helt greie spill (men ingen ville brydd seg om seriene om de var multiplat), Twisted Metal er ikke ute - og mesteparten av spillets appeal er tatt av fps-multiplayer-revolusjonen mens Heavenly Sword er ganske enkelt dårlig.

 

Infamous, Valkyria Chronicles, Yakuza, Wipeout og Demon Souls er gode spill i sine sjangre, men har begrenset appell. Little Big Planet har veldig mye bra ved seg (hadde de bare fikset hoppingen!), noe som gjør at bare MGS4 og Uncharted-serien står igjen som virkelig store eksklusiver av den listen der. I mine øyne. Så selv om jeg har annet smak enn mange andre, så funker det ikke bare å komme med en liste over spill for å bevise et slikt poeng. Selv 3DO har en liste med bra spill noen der ute vil bry seg om, spørsmålet er hvor bred appell de har. Og da nytter det egentlig ikke å komme med spill som Motorstorm eller Resistance.

 

Så igjen til trådstarter: Sjekk ut eksklusivene på PS3 (blant annet de på denne listen), frister de, så skaffer du seff en PS3, hvis ikke kan du droppe det eller eventuelt vente på en prisnedsettelse.

Lenke til kommentar

Bare gå for PS3 du. Og enda bedre viss du har venner på PS3en som kansje har en 360. Gjør som meg da, snakk på X360en via partyet der og game PS3 imens, funker fett det.

 

Har alt mulig selv og PS3en er best på antall eksklusiver som er verdt å få med seg pluss de eksklusivene har grafikk som er av det beste slaget på dagens konsoller. Viss man er på jakt etter grafikk, skaff deg PS3 eller en PC i klasse det jeg har.

 

360 er bedre på online og 90% av multiplattformspill ser bedre ut på X360 imotsetning til PS3.

At noen her klarer å si mellom eksklusivene så skiller det ingenting mellom PS3 og 360, jaha ja da har dem ikke sett mye...

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Hvis dere leser innlegget til trådstarter så vurderer han å bytte konsoll på grunn av vennene. Å spille sammen med venner med mic over nettet gir deg mye mer glede enn hva de små tekniske forskjellene mellom konsollene gir. Multiplat spill er marginalt forskjellige og skal du spille plattform eksklusive spill må du bare rett og slett ha samme konsoll som kompisene. Gaming handler om å ha det gøy, så da sier det vel seg selv hva svaret på spørsmålet ditt er....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis dere leser innlegget til trådstarter så vurderer han å bytte konsoll på grunn av vennene. Å spille sammen med venner med mic over nettet gir deg mye mer glede enn hva de små tekniske forskjellene mellom konsollene gir. Multiplat spill er marginalt forskjellige og skal du spille plattform eksklusive spill må du bare rett og slett ha samme konsoll som kompisene. Gaming handler om å ha det gøy, så da sier det vel seg selv hva svaret på spørsmålet ditt er....

 

Hvis svaret er så selvsagt, så er det vel litt pussig å lage en tråd om det i utgangspunktet? Men jeg er enig, om intensjonen er å kunne spille online med vennene sine, så bør man skaffe den konsollen de fleste vennene har. I så fall så burde denne tråden være grei :)

Lenke til kommentar

Jeg har Xbox 360, PS3 og Wii.. Forskjellen mellom xbox 360 og ps3 er såpass liten at hvis du har en Xbox 360 ville jeg ikke brukt penger på ny konsoll. Jeg gjorde det og angrer. Ikke verdt det i det hele tatt. Hadde først xbox som alle kameratene spiller. Ble lite sosial spilling på ps3'en. Eneste som er bra er at konsollen vanligvis sviver problemløst, gratis online spilling og eksklusive spill. Heavy Rain var fantastisk så det hjalp på litt. Men visst kameratene dine spiller ps3, løp og kjøp. Kjedelig å spille alene. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...