Dore123m Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Et spørsmål, er du kommunist? Nope, jeg er xbox 360 fanboy. ja det forklarer alt 1 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 (endret) Man kan fint være fanboy og eie begge deler. Valve hatet jo Ps3 i begynnelsen, men ser nå hvor bra den egentlig er. Hvor har du det fra? PS3 versjonen ser en god del bedre ut enn den på Xbox. Men dette var et spill som ble utviklet primært til PC, og i tillegg til PS3, pga sammenkjøringen av Steam og PS3. Og derfor ble 360 temmelig nedprioritert. Hvis du så på E3 i fjor, hvor Gabe Newell annonserte Portal 2. beklaget han faktisk for at de/han hadde satt Ps3 litt bak i lyset. Endret 17. mai 2011 av Dore123m Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Og hva jeg har til og si om Xbox live, at man må betale er en ting, men at det er utrolig rotete og at det noen ganger bare kaster meg ut, tilfeldig er plagsomt. det eneste Xbox live har som ikke PSN har er Cross-game chat. Jeg finner PSN mer rotete enn Live. Jeg har aldri opplevd å bli kastet ut, har heller ikke hørt om noen andre som har det i Xbox kaféen, eller av venner. Og hvis det eneste du har fått med deg at Live har, som PSN ikke har, er cross-game chat. Burde du sjekke ut akkurat det der noe mer. Lenke til kommentar
frovle Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Hei =) vurderer å kjøpe PS3. Har en 360 fra før, men flere av kompisene mine har ps3 og kjøper de fleste spillene som ikke er xbox exclusive til den. Jeg så at PS3 koster 2100 på komplett nå, og lurte på om det er verdt pengene? Er spill grafikken og den generelle spillopplevelsen bedre på ps3? Tenkte jeg skulle skaffe den nye nintendoen, men det er vel en stund til den kommer så vet ikke om jeg skal vente eller bare hoppe i det. Takk for svar Hei, har begge...kjører bilspill, PS3 er nedtur, Xbox 360 ruler. Har et FANATEC ratt, er konge på Xbox 360, ikke så bra på PS3. Ikke fanboy. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 (endret) Du vet at PlayStation nettverket har vært nede i 3 uker? Sier litt. Og du vet at det har vært oppe siden 2006 og ALLE PSN brukere får nå gratis spill (flertall) å velge i som de kan laste ned til maskinen sin? Pluss gratis prøve mnd med PSN+ Endret 17. mai 2011 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Vet dere hva gutter, jeg tror vi avslutter denne diskusjonen. vil jo ikke at det skal skje det samme her som på spill.no ;D Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 For meg føles selve maskinvaren til ps3 bedre ut, med tanke på design, prosessor og grafikk + blu ray drev. Derimot har xbox software som er milevis forran psn, men du må betale. Håndkontrollen til x360 er min favoritt da Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 For TS så vil PS3 være bedre dersom hans kompiser bruker den, mine venner bruker for det meste x360 og hadde jeg kommet med en ps3 ville ikke jeg kunne spilt med de( ). Så det beste er vell å kjøpe det samme som dine venner? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Hvis det er grafikk man er ute etter kan man vel like så greit gå til innkjøp av en spill-pc med en gang. Den grafiske forskjellen på spillene til Xbox 360 og Playstation 3 er minimale, spesielt sett i forhold til hvor stort skille det er på PC-spill og konsoll-spill. Nå har jeg selv Xbox 360 og er fornøyd med den, blant annet fordi den har langt bedre gamepad (synes jeg) enn det Playstation-konsollene kan skilte med. I form har jo Playstation-kontrollerne omtrent ikke endret seg siden Sony lagde andre generasjons-kontrollerne til Playstation 1. Jeg nekter å tro at den andre playstation-kontrollen representerte det ypperste av ergonomisk og interaktisk kvalitet. Rent personlig takler jeg ikke plasseringen av analog-stikkene på kontrolleren, og føler fingrene mine utsettes for krampe hver gang jeg spiller med den over lengre tid. Så ja. Men det at alle vennene til trådstarter spiller multiplatform-spill på Playstation 3 kan jo være et argument for å spille der.... Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Hei =) vurderer å kjøpe PS3. Har en 360 fra før, men flere av kompisene mine har ps3 og kjøper de fleste spillene som ikke er xbox exclusive til den. Jeg så at PS3 koster 2100 på komplett nå, og lurte på om det er verdt pengene? Er spill grafikken og den generelle spillopplevelsen bedre på ps3? Tenkte jeg skulle skaffe den nye nintendoen, men det er vel en stund til den kommer så vet ikke om jeg skal vente eller bare hoppe i det. Takk for svar Jeg har begge konsollene og kan gi et objektivt svar. For det første; multi plattform spill ser bedre ut på 360, og for det andre; 360 kontrollen er mye bedre enn dualshock'n til PS3, spesielt til fps spill. Men PS3 er absolutt verdt å skaffe seg pga gode exlusiver, akkurat som 360'n har. Og at den er en god blu-ray spiller er også et pluss, så konklusjonen blir; LØP OG KJØP Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Har Xboxkontroll til PS3 eg.. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Jeg vil ikke begynne igjen, men og sammenlikne kontrollere er vell kansje ikke gyldig i den forstand at det går på hvordan hendene din er formet/laget Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Denne tråden er så win, se han ene som sa Xbox ruler ps3 suger og klarer å prestere å si at han ikke er fanboy XD 1 Lenke til kommentar
bas Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Har begge to. PS3 brukes som media center, X360 til gaming. X360 har en overlegen online tjeneste som koster lommerusk. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Sjekk hvilke eksklusive spill PS3 har og som kommer og så vurderer du utifra det? Fordeler og ulemper med både PS3 og X360 men når alt kommer til alt så er det spillene som teller er det ikke? Finnes det konge spill du bare måååå spille på et av systemene så hvorfor ikke kjøpe? Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Har Xboxkontroll til PS3 eg.. ..er vel greit om en ikke spiller noen spill med motion-kontroll uansett. *gremme* P.S. - hvorfor kjøper folk ps3 for å spille COD? Samme hvis du har en analog tv, eller en gammel lcd eller plasma. TV-tuneren på ps3 er ikke noe særlig, og filtere på skjermkortet brukes ikke som default, etc. Så derfor ser "multiplatform" spill "alltid" bedre ut på xbox. Siden det er kornete og jævlig på en sd-tv på ps3en. Eller om du ikke spiller med surround, eller med spill som faktisk støtter det. Er ikke noe poeng å kjøpe ps3 hvis du bare skal kjøre COD med pass-through mic/høretelefoner, på en 21', for eksempel. Det er fullstendig borkastet. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Som noen andre har skrevet, så ville jeg hovedsaklig sjekket ut de eksklusive spillene til PS3 og så vurdert om du synes det er verdt å betale over 2000 kroner for å få tilgang til de. Lenke til kommentar
Sveinz Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Nei. Kjøpte PS3 for ikke lenge siden da jeg kom over et bra tilbud. Da jeg kom hjem og letet på nettet etter interessante spill fant jeg ingenting bortsett gow3. Men selv det fristet egentlig ikke siden jeg følte meg lei etter å ha spilt PSP gow spillene. Vært for mange av de spillene nå. En annen ting jeg la merke til var at PS3 har dårligere utvalg i spill generelt, PS3 versjoner av eldre spill er som regel dyrere enn 360 versjonene og langt dårligere utvalg av spill på PSN vs Live. Jeg leverte tilbake til butikken og fikk pengene tilbake. Lenke til kommentar
Malactica Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 jeg kjøpte en ps3 selv når jeg har en xbox jeg synes den er vært det på grunn av Uncharted spillene, og fordi jeg kan endelig spille final fantasy igjen, og på grunn av blue ray spilleren som blir brukt mye. Men det er ikke så veldig mange eksklusive titler som gjør den verdt det, men fordi den er en såpass bra multimedia spiller så veier det opp greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå