Gå til innhold

Har Xbox360, vurderer Ps3. Er forskjellen verdt det?


Mappo

Anbefalte innlegg

Hei =) vurderer å kjøpe PS3. Har en 360 fra før, men flere av kompisene mine har ps3 og kjøper de fleste spillene som ikke er xbox exclusive til den. Jeg så at PS3 koster 2100 på komplett nå, og lurte på om det er verdt pengene? Er spill grafikken og den generelle spillopplevelsen bedre på ps3? Tenkte jeg skulle skaffe den nye nintendoen, men det er vel en stund til den kommer så vet ikke om jeg skal vente eller bare hoppe i det.

 

Takk for svar ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet om problemene med sony nettet. Antar at de får fiksa det nå så det ikke blir no problem når jeg entrer scenen ;)

 

Det jeg derimot bryr meg om, er om f.eks FPS spill som CoD, Battlefield osv, og slåssespill som Mortal Kombat osv er bedre på ps3 enn 360 ;)

 

Ser veldig fram til det nye Soul Calibur som visstnok kommer til neste år, og generelt kule spill i fremtiden ;)

Endret av Mappo
Lenke til kommentar

Et spørsmål, hvorfor kjøpte du ikke en Ps3 for lenge siden? Den er en drøm i forhold til Xbox360. spillene er bedre, konsollen vekker ikke halve nabolaget, den lagger ikke når du trykker på "Home" knappen. meldingene slettes ikke etter 30 dager. og det blir billigere etterhvert Pga xbox live og den biten der. så hadde jeg vært deg, ville jeg ha knust xbox min(Ikke solgt den) og kjøpt meg en herlig Ps3.

Lenke til kommentar

Jeg vet om problemene med sony nettet. Antar at de får fiksa det nå så det ikke blir no problem når jeg entrer scenen ;)

 

Det jeg derimot bryr meg om, er om f.eks FPS spill som CoD, Battlefield osv, og slåssespill som Mortal Kombat osv er bedre på ps3 enn 360 ;)

 

Ser veldig fram til det nye Soul Calibur som visstnok kommer til neste år, og generelt kule spill i fremtiden ;)

 

Alle COD 1337s er på X360 og noobsa på PS3, f.eks hvor mange PS3 gamere ser du på Machinima?

Lenke til kommentar

Jeg vet om problemene med sony nettet. Antar at de får fiksa det nå så det ikke blir no problem når jeg entrer scenen ;)

 

Det jeg derimot bryr meg om, er om f.eks FPS spill som CoD, Battlefield osv, og slåssespill som Mortal Kombat osv er bedre på ps3 enn 360 ;)

 

Ser veldig fram til det nye Soul Calibur som visstnok kommer til neste år, og generelt kule spill i fremtiden ;)

 

Alle COD 1337s er på X360 og noobsa på PS3, f.eks hvor mange PS3 gamere ser du på Machinima?

så det er det som teller nå ja`? at mange folk velger kvantitet før kvalitet? Machinima er vell kansje på 360 pågrunn av Halo?

Lenke til kommentar

Spørsmålet du bør spørre deg er om du synes de Playstation 3-eksklusive spillene faktisk er verdt en investering på 2100 kroner. Om du ikke allerede har et media-center kan Playstation 3 også være et godt kjøp. Grafikken er som regel ikke merkbart forskjellig fra Xbox 360, spesielt når det kommer til multiplatform-titler. De eksklusive spillene på Playstation 3 er jo egentlig ikke veldig forskjellige fra de eksklusive spillene på Xbox 360. Trenger du for eksempel både å spille Killzone og Halo? Eller holder det med et sci-fi fps?

 

Hvis jeg var deg ville jeg heller satt av de pengene, og brukt dem på de neste konsollene som kommer. For det er ikke mye som skiller en Playstation 3 fra en Xbox 360 rent spillmessig. Det er selvfølgelig noen eksklusive titler på Playstation 3 som kunne være verdt å bruke penger på, men ikke så mange at man må ha konsollen.

Lenke til kommentar

Alle COD 1337s er på X360 og noobsa på PS3, f.eks hvor mange PS3 gamere ser du på Machinima?

så det er det som teller nå ja`? at mange folk velger kvantitet før kvalitet? Machinima er vell kansje på 360 pågrunn av Halo?

 

Ser mest COD hos Machinimia jeg, kanskje bare kanalen jeg suber på?

Lenke til kommentar

så du mener at han BARE skal spille Call Of Duty? Et spørsmål, er du kommunist? jeg bare lurer, det blir utrolig kjedelig hvis han bare skal sitte og spille COD 24/7. og de beste spillerne etter min egen erfaring er på Ps3, jeg har både en 360 og en Ps3 og det er mye større konkuranse på Ps3en.

Lenke til kommentar

Et spørsmål, hvorfor kjøpte du ikke en Ps3 for lenge siden? Den er en drøm i forhold til Xbox360. spillene er bedre, konsollen vekker ikke halve nabolaget, den lagger ikke når du trykker på "Home" knappen. meldingene slettes ikke etter 30 dager. og det blir billigere etterhvert Pga xbox live og den biten der. så hadde jeg vært deg, ville jeg ha knust xbox min(Ikke solgt den) og kjøpt meg en herlig Ps3.

Hvilke spill? Multiplatform spillene er ofte bedre på 360. Nesten alltid det samme, men det er veldig sjeldent at et multiplatformspill er nevneverdig bedre på PS3 enn 360, hvert fall i forhold til det motsatte. PS3 har dog noen gode exclusives, men det må han se på selv.

En ny 360 bråker ikke.

At det en av ti ganger går et par-tre sekunder før menyen kommer opp er jo en katastrofe. :roll:

Selv om Live koster, er det mange som mener det er verdt prisen. Live ligger en god del skritt foran PSN.

 

Og innlegget ditt oser av "fanboy".

Lenke til kommentar

Jeg vet om problemene med sony nettet. Antar at de får fiksa det nå så det ikke blir no problem når jeg entrer scenen ;)

 

Det jeg derimot bryr meg om, er om f.eks FPS spill som CoD, Battlefield osv, og slåssespill som Mortal Kombat osv er bedre på ps3 enn 360 ;)

 

Ser veldig fram til det nye Soul Calibur som visstnok kommer til neste år, og generelt kule spill i fremtiden ;)

 

Alle COD 1337s er på X360 og noobsa på PS3, f.eks hvor mange PS3 gamere ser du på Machinima?

Det er jo extremt mye mere xbox gamere i USA da, er det ikke? :hmm:

Du har jo whitwboy :tease:

 

Men serriøst. man kan ikke si en konsoll er bedre fordi machinima nesten bare har videoer fra det.... det er machinima :nei:

Lenke til kommentar

Et spørsmål, hvorfor kjøpte du ikke en Ps3 for lenge siden? Den er en drøm i forhold til Xbox360. spillene er bedre, konsollen vekker ikke halve nabolaget, den lagger ikke når du trykker på "Home" knappen. meldingene slettes ikke etter 30 dager. og det blir billigere etterhvert Pga xbox live og den biten der. så hadde jeg vært deg, ville jeg ha knust xbox min(Ikke solgt den) og kjøpt meg en herlig Ps3.

Hvilke spill? Multiplatform spillene er ofte bedre på 360. Nesten alltid det samme, men det er veldig sjeldent at et multiplatformspill er nevneverdig bedre på PS3 enn 360, hvert fall i forhold til det motsatte. PS3 har dog noen gode exclusives, men det må han se på selv.

En ny 360 bråker ikke.

At det en av ti ganger går et par-tre sekunder før menyen kommer opp er jo en katastrofe. :roll:

Selv om Live koster, er det mange som mener det er verdt prisen. Live ligger en god del skritt foran PSN.

 

Og innlegget ditt oser av "fanboy".

 

Fanboy, riktig ord på en som har begge deler, enig der må jeg si. la oss se, hvis nå spill utviklerne faktisk hadde brukt litt mer tid på å overføre spill til Blue-Ray, er jeg sikker på at mesteparten av multiplatform spillene ville sett mye bedre ut på Ps3, jeg husker jo Valve hatet jo Ps3 i begynnelsen, men ser nå hvor bra den egentlig er. Og hva jeg har til og si om Xbox live, at man må betale er en ting, men at det er utrolig rotete og at det noen ganger bare kaster meg ut, tilfeldig er plagsomt. det eneste Xbox live har som ikke PSN har er Cross-game chat.

Endret av Dore123m
Lenke til kommentar

Man kan fint være fanboy og eie begge deler. :)

 

Valve hatet jo Ps3 i begynnelsen, men ser nå hvor bra den egentlig er.

Hvor har du det fra? PS3 versjonen ser en god del bedre ut enn den på Xbox. Men dette var et spill som ble utviklet primært til PC, og i tillegg til PS3, pga sammenkjøringen av Steam og PS3. Og derfor ble 360 temmelig nedprioritert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...