Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Å fortelle henne hva jeg føler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har tilbragt hele dagen med henne, og det ble jo nesten konstant kroppslig kontakt. Ventet til jeg skulle dra hjem med å prøve meg, og vi ble selvsagt stående og prate. Hun turte på en måte ikke å se meg helt i øynene, og så mye på hver side av meg istedet. Klemte henne ganske tett og close med ansiktet for å vise henne at jeg ville kysse henne, i håp om at hun ville reagere deretter, mine signaler var svært tydelige det er jeg sikker på. Men derimot "reagerte hun ikke deretter", og det ble med en klem. Vi takket for i kveld/dag og hun ga meg en klem til før jeg gikk, da jeg kysset henne lett på kinnet for virkelig å skrive med blokkbokstaver til henne hva jeg ville.

 

Er noe usikker nå og prøver å samle tanker og inntrykk. Hun er vanskelig å tyde, så derfor sliter jeg endel. Hva tror dere andre forumtroll?

Lenke til kommentar

Har du over gjennomsnittet i sosiale antenner(som jeg har inntrykk av at du har), så er det enklere for deg enn oss å forutse en eventuell reaksjon jenta vil gi dersom du går "all in". Er du mer kompis, eller tror du hun ser på deg som kjæreste-materiale? Det er forskjell fra jente til jente, og kanskje viktigst av alt: Kan du takle den garanterbare kleinheten som følger med dersom du blottlegger deg totalt, for så å bli møtt av en helt annen reaksjon enn hva du kanskje hadde forestilt deg på forhånd?

Endret av Mannetøs
Lenke til kommentar

Ja det er selvsagt mye enklere for meg å forutse, men jeg ønsker å vite hvordan dere oppfatter situasjonen ved å gi dere en grov skildring. Lettere å lese mellom linjene når alt står svart på hvitt :)

 

Jeg klarer ikke forutse hvilken reaksjon hun eventuelt får, og den kleine situasjonen om det failer får så være, jeg har ikke tenkt til å være etterpåklok og angre på at jeg ikke tok sjansen. Den eneste jeg vil være helt påpasselig på er å time det på riktig tidspuntk, og det er litt vanskelig føler jeg.

 

MEN, et lite gjennombrudd... I dag var det hun som spontant kysset MEG raskt på kinnet når vi sa hejdåå, og da smilte jeg godt og så henne rett i øynene istedetfor å fjolle av det, så ut som om hun ble glad da.

 

Når jeg titter på hvordan det har utviklet seg til nå tror jeg rett og slett at hun er en jente som vil føle seg trygg på en, før hun går noe videre, og da tror jeg nesten at jeg må ta alt på feelingen.

 

Takk for alle råd, settes stor pris på!

Lenke til kommentar

UPDATE:

 

Da hadde det seg slik at jeg var alene hjemme i går, og inviterte jenta som gledelig takket ja. Tok virkelig kvelden på alvor og hadde hele tiden i bakhodet at jeg skulle ta initiativ, og det gjorde jeg, hurra! Hun reagerte akkurat som jeg håpet, og det hele var gjensidig, hurra igjen. Hun sa like etterpå at hun var litt sjenert, men var glad for at jeg tok initiativet.

 

Det var ihvertfall en ensformig kveld, for vi ble bare liggende sammen og høre på musikk, men det var helt greit for meg, og sikkert for henne også :)

Er så glad for at jeg bare hoppet i det, har skikkelig godfølelse, hehe!

 

Takk for alle råd til nå, blir morro å se hvordan det går fremover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...