Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Å fortelle henne hva jeg føler


Anbefalte innlegg

Hei og hopp!

 

Har sett at det er noen tråder allerede som handler om noe ala det jeg vil ta opp her, men jeg velger å komme med mer info så jeg får mer konkrete svar tilbake.

 

Det har seg altså slik at jeg har kjent en jente i snart 1 måned. Vi har tilbragt mye tid sammen i helgene osv, derav mye fysisk kontakt, men som ikke er helt på et kjærestenivå, for jeg vil ikke gå for fort fram heller. Vi går ikke på samme skole så det er ikke noe fjollevennskap. Vi er begge 18 år og bor 15 min unna hverandre + at vi begge har lappen som gjør det mye enklere å tilbringe tid sammen.

 

Denne jenta er svært attraktiv og jeg er utrolig konsentrert på å ikke havne i vennebåsen. Etter litt sneakpeak på facebooken hennes fant jeg blant annet en melding fra en i familien som ba henne fortelle mer om meg og lurte på hvordan helgen hadde vært osv, dette gjør at jeg tror hun kan være interessert, uten å være helt sikker.

 

Problemet er bare at jeg begynner å få såpass sterke følelser for henne at det blir vanskeligere og vanskeligere å ikke bare si det til henne.

 

Hvordan mener dere jeg burde gå fram?

 

Tusen hjertelig takk for svar!

UU

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har lest mye på forumet om det å finne på noe med jenter, men tenker at det å være sammen i rolige omgivelser er det som er mest personlig og som gir mest til oss begge når det kommer til å bli interesserte. Hva tenker du på med date da, gjøre hva?

 

^ ditto. Mat + film hjemme hos deg. Og kanskje gå inn for et kyss utover kvelden?

 

Vi har allerede laget mat og sett på film sammen, og det ble utrolig vellykket. Tenker kanskje at jeg kan fikse det en gang til for så å fortelle henne face to face hva jeg føler, eller hur tenker dere?

Lenke til kommentar

Nei det er klart, og det er jo egentlig det jeg er mest interessert i også. Et forhold kan gjerne vente litt, men jeg vil så gjerne vise henne at jeg er interessert og samtidig få svar på om følelsene er gjensidige. Det er akkurat det som trigger veldig i meg nå.

 

Men du mener at jeg burde gå frem med det nå så fort som mulig?

Takk for bra svar!

Lenke til kommentar

Vel, du bør jo ikke stresse med det heller da, men jeg ser ingen grunn til å vente...

 

Det er sant, det eneste som kan gå feil er om hun ikke har kommet helt dit jeg har kommet med tanke på følelsene. Men skal gå til verks så fort som mulig, skal se hva jeg får til i morgen ;)

 

Ville dere sagt det rett fram face to face eller vist det og krysset fingrene for at hun forstod det?

Lenke til kommentar

Er med henne nesten hver dag så det går fint det, skal gå for det så fort jeg får sjansen, og går det til helvette så får det bare være, jeg skal ihvertfall ikke sitte igjen etterpå å angre på at jeg ikke prøvde. Takk for alle tips, har bestemt meg for å holde kjeft om det og vise det istedet :)

 

Ser ihvertfall ut som om det blir et forhold, ting utvikler seg knakende fort mellom oss ihvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...