Christiαno Skrevet 22. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2011 På min skole er det slik at vi kan få vite det etter klokka 12 i morgen. Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Karakteren ligger ute på skolearena. Ble 5 for min del. Greit fornøyd. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 23. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2011 6!!! Jeg er storfornøyd! Lenke til kommentar
Økonomen Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 NERDS! fikk 3 og er happy! 2 Lenke til kommentar
kokororinino Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 6!!! Jeg er storfornøyd! nice job. kan du ikke legge ut løsningsforslaget ditt? har fått en lignende oppgave, med flere like paragrafer! Så det hadde vært superkjekt Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 12. april 2012 Forfatter Del Skrevet 12. april 2012 6!!! Jeg er storfornøyd! nice job. kan du ikke legge ut løsningsforslaget ditt? har fått en lignende oppgave, med flere like paragrafer! Så det hadde vært superkjekt Vel, siden jeg leverte besvarelsen min på en eksamenskonto på en skole som jeg slutta på for nesten et år siden, så blir nok det litt vanskelig. Og siden vi ikke fikk lov til å bruke minnepenner har jeg nok ikke lagret den på en sånn heller. Du får vel bare google deg fram til noen løsningsforslag. Lenke til kommentar
benitooursavior Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 Vel, siden jeg leverte besvarelsen min på en eksamenskonto på en skole som jeg slutta på for nesten et år siden, så blir nok det litt vanskelig. Og siden vi ikke fikk lov til å bruke minnepenner har jeg nok ikke lagret den på en sånn heller. Du får vel bare google deg fram til noen løsningsforslag. Studerte du Juss? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå