Gå til innhold

Call of Duty Black Ops PS3

Anbefalte innlegg

Hei!

Har nå tenkt meg å kjøpe Black Ops til PS3 og fant ett par som var ganske rimelige på eBay.

COD Alternativ 1

COD Alternativ 2

Jeg la merke til at det står at spillene støttes av PS3 konsoller over hele verden, men ville bare høre her for å være helt sikker. Så det jeg lurer på er da om disse spillene fungerer på min PS3 som er kjøpt i Norge?

På forhånd takk!

-Siggen97

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Har nå tenkt meg å kjøpe Black Ops til PS3 og fant ett par som var ganske rimelige på eBay.

COD Alternativ 1

COD Alternativ 2

Jeg la merke til at det står at spillene støttes av PS3 konsoller over hele verden, men ville bare høre her for å være helt sikker. Så det jeg lurer på er da om disse spillene fungerer på min PS3 som er kjøpt i Norge?

På forhånd takk!

-Siggen97

Jeg har et MYE MYE BEDRE tips til deg! Ikke kjøp Black Ops, bruk heller pengene på Brus og Bad Company 2!

• Liker 4
Lenke til kommentar

Hei!

COD Alternativ 1

COD Alternativ 2

På forhånd takk!

-Siggen97

Jeg har et MYE MYE BEDRE tips til deg! Ikke kjøp Black Ops, bruk heller pengene på Brus og Bad Company 2!

;)

Lenke til kommentar

Hei!

COD Alternativ 1

COD Alternativ 2

På forhånd takk!

-Siggen97

Ingen som har noen mening angående dette? : )

Lenke til kommentar

Hvis du virkelig vill ha Black Ops, kjøp det brukt på gamestop? eller se på finn.no? hadde jeg hatt det på Ps3 ville jeg nesten gitt det gratis, eller faktisk jeg ville gitt det gratis, den forbannelsen er forkastelig.

Endret av Dore123m
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hva alle har i mot Black Ops.

Jeg har så og si ingen og aldri lagg når jeg spiller. Perks, våpen, killstreaks har jeg ingen store problemer med(Ja, jeg syns 2nd chance og RC-XD er irriterende. Matchmaking når man spiller med clan/venner er litt irriterende når noen kommer inn, men ikke alle.

Alle spill har sine feil så hva er det som egentlig er galt med Black Ops?

Lenke til kommentar

Jeg har så og si ingen og aldri lagg når jeg spiller. Perks, våpen, killstreaks har jeg ingen store problemer med(Ja, jeg syns 2nd chance og RC-XD er irriterende. Matchmaking når man spiller med clan/venner er litt irriterende når noen kommer inn, men ikke alle.

Jeg er totalt mettet, det er bare en ren Kopi av Mw2

Lenke til kommentar

Då må det være perfekt for en som ikke spilte Mw2, right?:p

Endret av WeeDLY
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Spill på ps3 er regionfrie, så du kan trygt kjøpe ps3-spill på nettet. Spillene i de to linkene dine kommer fra Australia som uansett tilhører samme sone som Europa...

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Då må det være perfekt for en som ikke spilte Mw2, right?:p

med tanke på at 22 Millioner personer spilte Mw2 ;) er jeg sikker på at de gamerne som var den gangen er også idag. siden det var i 2009

Lenke til kommentar

Ikke kjøp på ebay. Ble en totalpris på rundt 300 tror jeg, pluss at du må vente i 4-6 UKER på å få det, bedre å bruke litt ekstra å få det med en gang.

MW3 så ut på trillerne til å SUGE max, grafikken og realiteten er lav. Føttene bevegde seg slik botene i CS 1.6 gjorde for ca 10 år siden.

Men Battlefield 3 derimot :love: SINNSYKT SPILL, SINNSYK GRAFIKK punktum

Lenke til kommentar

Synes selv, at Black Ops var en stor skuffelse etter MW2. MW2 spilte jeg sykt mye ! Ble aldri lei.

Men av BO blir man fort lei, pluss at det er irriterende med de connection problemene som aldri ble helt fiksa. Men et stort pluss er Zombies !

Har sett noen filmer av MW3. Synes det ser lovende ut. Har dog ikke sett traileren..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...