AnonymDiskusjon Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Hei! Er en gutt på 15 år som har blitt stormforelsket i en jente i klassen. Vi er venner fra før, men det er mer sånn på skolen-venner hvis dere skjønner. Hun vet ikke at jeg liker henne, og jeg er ganske sikker på at hun ikke liker meg... Jeg har vært forelsket før, så dette er ikke første gang jeg har følt forelskelse, men jeg føler at den er mye sterkere denne gangen en før! Hun er en vakker hyggelig jente som jeg er glad for å ha blitt kjent med, og har virkelig lyst til å være sammen med henne. Jeg vet at man ikke kan tvinge folk til å bli sammen med deg, men det er jo lov å prøve? Derfor leste jeg litt rundt på nettet og fant ut forskjellige ting man kan gjøre for å gjøre en jente glad, kansje til og med forelsket! Jeg legger derfor ut noen punkter her over ting jeg skal prøve å gjøre, men andre også kan gjøre. Selfgølgelig varierer det jo fra jente til jente, men tror at disse punktene kan hjelpe. *Gi komplimenter *Vise henne at hun kan stole på deg, og at du alltid kan stille opp for henne *Lytt til hva hun har å si, prøv å hjelpe henne med eventuelle problemer *Støtte og oppmuntre henne *Respektere henne *Ikke være for klengete *Vær ærlig, vær deg selv, ikke prøv å være noen andre *Vær tålmodig, ikke tro at hun faller for deg så fort! Kort sagt: Tålmodighet, kindness, respekt, oppriktighet og ærlighet. Som sagt så kan man jo ikke tvinge noen til å like deg, så det er ikke sikkert det virker for alle, men det skader ikke prøve Da jeg startet å skrive ville jeg egentlig spørre om hjelp, men ser visst ut til at jeg kansje får hjulpet noen andre og Er det noen som vil slenge på noen fler punkter man kan gjøre? Hadde vært greit om noen jenter kunne komme med sine meninger om dette! Postet av anonym: b93d436ba6ecc22f86a07084e155a5db Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Viktigst av alt, bruke tid sammen... Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 (endret) Etter litt, mann deg opp og spør henne ut på date. Endret 17. mai 2011 av Trollface Lenke til kommentar
Unknown Username Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Vil ikke dette føre til at du heller havner i vennebåsen over en liten stund enn at hun faller for deg? Lenke til kommentar
Suic Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Vil ikke dette føre til at du heller havner i vennebåsen over en liten stund enn at hun faller for deg? Neinei, han er jo 15 år! Masse erfaring! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Legg en brødskalk i armhulen din og ha den der i en dag. Hvis du får henne til å spise den, så vil hun bli forelsket i deg. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå