Tobeass Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Hei, trenger litt hjelp når det kommer til innkjøp av nytt gaming-headset. Så G35 var på tilbud hos komplett, og frister veldig å kjøpe det. Noen som vet hvordan det er på - Lydkvalitet - Isolasjon - Bass - og volum ..i forhold til Beats by Dr Dre? Har prøvd det en gang, og det var helt konge på alle disse punktene. Hadde kjøpt det om det hadde hatt mic og ikke var så dyrt. Bruker for tiden SteelSeries 5H v2 og det finnes ikke spor av bass, isolasjonen suger, så jeg hører alt rundt meg mere enn lyden som kommer ut av det. Innspill? Kom gjerne med alternativer også. Lenke til kommentar
Sowny Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Jeg synes det er supert på alle disse punktene Se om en venn har det og test det Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 17. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2011 Trur ikke noen av budsa mine har det. Men har du prøvd Beats? Og hvis ja, hvordan er dette i forhold? Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) Hmm, hva er egentlig best mellom pest og kolera? Jeg foreslår at du dropper alle disse såkalte "gaming-headsettene" (overprisa skrap fra kina), og jeg foreslår også at du styrer unna Beats, som er så sykelig overprisa at man ikke kan gjøre annet enn å le. Joda, de låter bra, så lenge man ikke sammenlikner med andre hodetelefoner til samme pris. Hvis du er villig til å betale litt ekstra, anbefaler jeg Beyerdynamic dt770 pro (link), disse kommer til å gjøre skam på kompisen din sine beats-hodetelefoner (og det til halvparten av prisen). Byggekvaliteten er også blant markedets beste, så i tilfelle han blir litt for aggressiv kan du sikkert bruke dem som slagvåpen. Edit: Vil bare spesifisere at det 80 ohms modellen jeg anbefaler Endret 18. mai 2011 av Molotovcocktail 3 Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Har selv G35, er kjempegod lyd til spilling. Skal du se film, glem det. Skal du høre musikk, glem det. Dette headsettet suger balle når det kommer til å gjengi god og riktig lyd. Molotovcocktail har ett poeng, men hvis du bruker G35 til spilling og anlegg til alt annet så vil jeg anbefale det, siden det er på tilbud. Mikrofonen på headsettet er også veldig god, fin lydisolering også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå