DoNotCoverMyComputerFan Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Hallo! Trenger litt info, er det noen som har erfaring med en Calibra? Eks: mye den bruker, pris på deler og slikk småtteri. Takknemlig for all respons! Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Dette er vel da snakk om en C20XE, men trodde primært den kom med 136hk i Vectra og 150hk i Calibra´n, eller er jeg på tur nå? Med normal ungdomskjøring ligger de fort på ca liter´n, noe mindre på de med ecotec-motor. Deletilgangen er fortsatt ganske god, og ikke veldig dyre originaldeler Hvis det er no mer du lurer på, så skal jeg hjelpe så godt jeg kan, men også mange andre med god peiling her Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Calibra = Overprisa rævkjørte rustholker. Det er det inntrykket og den lille erfaringen jeg sitter igjen med. @Pluggen: "1995 saw the introduction of the X20XEV Ecotec engine, a new version of the classic C20XE 16-valve or "red top" engine. This marked a reduction in power from 150 bhp (112 kW) to 136 bhp (101 kW) for the 16-valve version, although the Turbo continued with the C20LET." wikipedia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå