Hanske Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 (endret) Fordi jeg er lat. Skjønner alikevel ikke hva som er så stort med denne dagen. Det er 197 år siden det satt en gruppe menn i et gammelt trehus på Eidsvoll. Der drakk de akevitt og oversatte den franske grunnloven, la til en paragraf om jøder, og døpte verket "Kongeriget Norges grundlov". Er det noe å feire? Fint med en fridag, da. Endret 17. mai 2011 av Hanske 3 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Har ikke imot noe med feiringen, er bare slik jeg liker å bruke en fridag på Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
Hippocleides Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Fordi nå er klokka ti på tolv. Hva er forresten dette med "Rykte: 3 " som ligger på profilen? Kan jeg få bedre rykte ved å være snill og grei eller eventuelt suge noen? 6 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Det er når noen trykker på +-tegnet nederst i hjørnet på postene dine. Og ut i fra hva du har postet til nå så håper jeg at det ikke blir for mange av dem... 3 Lenke til kommentar
CaptainOfCrush Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) Fordi jeg ikke lenger setter like stor pris på pølser, pinup, skrikende unger, grisestygg korpsmusikk og urkjedelige prosisjoner som 17. mai-tog. Jeg finner det langt mer produktivt å sitte hjemme og glane i en vegg enn å delta på denne såkalte «festen». - Captain O'Crush Endret 18. mai 2011 av CaptainOfCrush 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå