Gå til innhold

hvorfor sitter du inne på 17.mai?

hursay

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hangover

Edit: Har ikke noe imot feiringen da, men klarer ikke å dra ut hvert år. Noen ganger synes jeg det er greit å bare ha det på TVen i bakgrunnen. Litt små irriterende med sånne sutrekopper som bare sitter i kjelleren sin og hater hele landet. Selv om jeg skjønner at feiringa kan bli litt slitsom.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

har vøri ute og sett kjerringa i russetoget og eti 17 mai frokost med venner. Men er en smule redusert etter i går, og sitter dessuten med en brukket fot - så var ganske digg å komme hjem til en tom leiligheten uten hun jeg bor med :) fryder meg litt at det hølja ner her i bergen litt etter jeg kom hjem :)

Lenke til kommentar

Jævlig sosialklient å sitte inne på 17. Mai. Ser for meg en kar i skitten t-skjorte våkner opp av barnetoget å titter ut mellom de støvete persiennene sine. Det er jo bare trist.

Har forståelse for de som har vært ute og feiret 16. Mai, men til dere andre HUT dere ut og FEIR.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Fordi det er den mest masete dagen i året. Fløyter, unger, tusenvis av mennesker, russ, korps, trikken kjører sikkert ikke, alle beveger seg trolig i 1 km/t i forskjellige retninger, det regner og er kaldt og sosiale protokoller tilsier at jeg må ha dress eller tilsvarende høytidelig antrekk.

Glem det.

Amen!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Sitter inne idag for jeg har ingen grunn til å gå ut. Og jeg som har sosial angst gjør det ihvertfall ikke alene. Så da må jeg bli inne. Greit å sitte i sofaen med laptopen i fanget, spille litt, se på NRKs dekning osv. Småspise på masse godt på bordet. Slik som jeg pleier å gjøre.

17. mai er min innedag hvor jeg koser meg ekstra mye.

Jævlig sosialklient å sitte inne på 17. Mai. Ser for meg en kar i skitten t-skjorte våkner opp av barnetoget å titter ut mellom de støvete persiennene sine. Det er jo bare trist.

Haha hørtes nesten ut som meg, bare at jeg er jente, og ikke går barnetoget forbi her. Hmm må sjekke persiennene for støv... :whistle:

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...