Sooksri Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Hei, jeg skal opp i Int. Engelsk 24. mai. Har absolutt ikke lest noe, og vet ikke helt hva jeg må kunne. Er det noen andre som har erfaringer fra denne eksamenen? Har lest litt rundt og skriftlig er visst nok ganske lett, men er litt mer bekymret for muntlig. Hvordan foregår denne eksamenen? Har syv eksamener i år, to fullført, sykt vansklig å konsentrere meg om en eksamen om gangen da! takk for all hjelp Lenke til kommentar
DaMole Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Jeg har internasjonal engelsk som fag på den videregående skole. Jeg antar faget er det samme som hos privatist og som på videregående. Har eksamen i dette faget den 30. mai og det eneste vi har "fått utdelt" for å forberede oss på er tekstboken. I tekstboken er det forskjellige emner, som handler om nettopp internasjonal engelsk. Her er linken til tekstbokens nettside, kanskje den kan hjelpe deg litt for å få ei orientering om hva du burde lese om. Jeg kan ikke si noe om muntlig eksamen, siden jeg ikke vet noe om dette. Lenke til kommentar
Sooksri Skrevet 17. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2011 Jeg har internasjonal engelsk som fag på den videregående skole. Jeg antar faget er det samme som hos privatist og som på videregående. Har eksamen i dette faget den 30. mai og det eneste vi har "fått utdelt" for å forberede oss på er tekstboken. I tekstboken er det forskjellige emner, som handler om nettopp internasjonal engelsk. Her er linken til tekstbokens nettside, kanskje den kan hjelpe deg litt for å få ei orientering om hva du burde lese om. Jeg kan ikke si noe om muntlig eksamen, siden jeg ikke vet noe om dette. Jeg har også skriftlig eksamen 30. mai, stemmer det at man kan ta med seg boka lærerboka på denne eksamenen? Lenke til kommentar
sunnivamari Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Man har lov å ha med alle hjelpemidler uten kommunikasjonsmuligheter på skrftlig eksamen. På muntlig har man ikke lov å ha med boka. Lenke til kommentar
DaMole Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Jeg har internasjonal engelsk som fag på den videregående skole. Jeg antar faget er det samme som hos privatist og som på videregående. Har eksamen i dette faget den 30. mai og det eneste vi har "fått utdelt" for å forberede oss på er tekstboken. I tekstboken er det forskjellige emner, som handler om nettopp internasjonal engelsk. Her er linken til tekstbokens nettside, kanskje den kan hjelpe deg litt for å få ei orientering om hva du burde lese om. Jeg kan ikke si noe om muntlig eksamen, siden jeg ikke vet noe om dette. Jeg har også skriftlig eksamen 30. mai, stemmer det at man kan ta med seg boka lærerboka på denne eksamenen? Ja, det stemmer (angående skriftlig eksamen). Lenke til kommentar
Sooksri Skrevet 18. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2011 Bump. Sorry, skal ikke bumpe så mye mer, har bare troen på at noen her har svar Lenke til kommentar
Sooksri Skrevet 23. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2011 Eksamen i morgen. Ingen som vet hvordan denne foregår? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå