afirm Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Syster mi skal konfirmerast om eit par helger, og eg har vorte heldig utvalgt til å få redigert ihop nokon videosnuttar av det vi har på VHS. Kva er no beste framgongsmåten? Eg har kopiert frå VHS til DVD via ein kombi-spelar og deretter rippa DVD'ane inn med DVD Shrink. Deretter har eg forsøkt å lagt det inn i Windows Movie Maker, men det verkar som om den ikkje vil ta .avi filer. Kva måte bør eg gjere det på? Kva program bør eg bruke? Det skal ikkje vere nokon veldig "profesjonell" film, tingen er berre å få klipt og limt ihop eit par klipp. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Movie maker tar nok avi-filer... men DVD-shrink lager vel ikke AVI-filer gjør den ? Lenke til kommentar
afirm Skrevet 17. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2011 (endret) Ok, det er mogleg eg har drukke måling. Var sikker på at det var .avi.. I sofall er problemet: Korleis får eg lagt filer av typen rippa-med-dvd-shrink inn i windows movie maker? EDIT: Eventuelt eit anna rippe program som lagar .avi filer? Endret 17. mai 2011 av afirm Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Avi er bare en "container". Det finnes mange forskjellige avi-filer, dvs. de er lagret med forskjellige codecs. Det som er viktig er å finne ut hvilken codec filen er lagret med, og deretter installere riktig codec med f.eks. K-Lite Codec Pack. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå