tonyjansson Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Hei Jeg skal lage en bloggside lik blogg.no blogster.com blogspot.com og lurer på hvordan jeg skal gå frem. Jeg har hørt litt om wordpress. Hva trenger jeg? Tony Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Vil du lage en bloggside med blogg til bare deg eller vil du lage en tjeneste hvor du skal tilby andre å ha bloggen sin? Lenke til kommentar
tonyjansson Skrevet 17. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2011 Vil du lage en bloggside med blogg til bare deg eller vil du lage en tjeneste hvor du skal tilby andre å ha bloggen sin? En tjeneste Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Da trenger du en webserver som støtter PHP og MySQL og å laste ned en utgave av tjenesteversjonen av Wordpress. Lenke til kommentar
tonyjansson Skrevet 17. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2011 Har server, men da skal jeg ta tjeneste versjon av wordpress. vil installeringen automatisk lage en slik side som jeg må tilpasse? Jeg tenker i forhold til at andre brukere skal få velge template, ha egen side etc. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Den vil gjøre det automatisk ja. Så kan du legge til templates og slikt. http://mu.wordpress.org/ Lenke til kommentar
tonyjansson Skrevet 17. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2011 takk for en startboost. Da er det bare å finne seg en frilanser:) Lenke til kommentar
tonyjansson Skrevet 17. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2011 Neste spørsmål At bloggerne velger sitt eget template er jo en ting, men forsiden på siden min vil jeg jo velge selv. Og den burde være unik. Hvor finner man de beste theme/templates? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 De beste får du nok hos noen betaltjenester, men hvis du allerede har bladd igjennom wordpress.org sitt utvalg så forsøk å google det. Det er dessverre litt lenge siden jeg drev på med Wordpress til at jeg kan noen sider i hodet. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Beste er subjektivt, bruk Google. Wordpress er et hett tema, du burde ha null problemer å finne hva du trenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå