Degeim Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 (endret) Hei Jeg har en PC-skjerm som er mye større enn TV-skjermen min, og kunne dermed tenkt meg muligheten til å se TV på PC-skjermen fra tid til annen. Jeg bor på en studentby i Trondheim, og får TV-signalet gjennom en slik kabel som er på høyre side av dette bildet: Tidligere har jeg forsøkt med en slik: ELGATO EYETV DTT USB, men det viste seg å fungere dårlig. Windows Media Center finner ingen kanaler når jeg kobler antennen til denne. Er det noen som vet hva jeg gjorde feil med det forrige forsøket mitt, og eventuelt hva det er jeg trenger for å få dette til å fungere? Ytterligere informasjon fra SiT: Alle våre boliger [...] har grunnpakken fra Canal Digital inkludert i leien. Vi tilbyr kun analoge signal. Endret 17. mai 2011 av Degeim Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 På den linken din finner man: "Formatstøtte DVB-T MPEG-2" Det betyr at dette er en digital tuner. Og det fungerer ikke når kabelen din leverer analoge signal. Du trenger en tuner som støtter analog. Eksempel: http://www.netshop.no/WebPages/Produkt/ProduktInfo.aspx?plid=136612 Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 17. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2011 Haha, tenkte det var en slik tåpelig feil, ja. Mange takk, da blir det en slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå