Gå til innhold

Kortleseren vises ikke:(

Anbefalte innlegg

Jeg bruker en kortleser av den typen som tar alle formater. I dag da jeg skulle overføre bilder fra mitt sd-kort til harddisken så jeg at alle "removable mass storage mediaene" mine var borte. Jeg tenkte jeg hadde rotet litt å fjernet de selv på en måte så jeg prøvde "system restore" men det fungerte ikke. Jeg har også prøvd å la xp søke etter ny hardware men det fungerer heller ikke. Det er som om kortleseren ikke sitter i dataen i det hele tatt. Hva kan ha skjedd? Hva skal jeg gjøre for å få den tilbake igjen ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt sikker :yes: Det har faktisk skjedd en gang før. Da endte det med at jeg formaterte disken :( Ikke pga det problemet men en annen ting jeg ikke husker akkurat nå. Men det er jo ikke så viktig. Jeg kan jo alltids bruke kabelen men det er så mye stress når jeg har en kortleser! :grumpy:

Lenke til kommentar

hadde samme problemet jeg også. installerte windows, men glemte service pack, da ble den fortsatt ikke funnet, så da trakk jeg ut USB kablen fra kortleseren å satt den inn igjen, da fant XP ny maskinvare å alt var fine greier hurra :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...