loyd-roger Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Håper noen kan hjelpe. Signet opp for mange år siden på psn med en hotmail konto jeg ikke har brukt siden. Den er slettet nå og jeg husker heller ikke passordet mitt på psn... Hva skal jeg gjøre? Tips.. noen? Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 (endret) antar du ikke har samme ps3 som du lagde kontoen på ? hvis ikke så får du nok bare lage en ny konto. Enten det eller prøve å ringe opp sony ? Endret 17. mai 2011 av Ares Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Lag deg en ny PSN konto på maskinen? Lenke til kommentar
loyd-roger Skrevet 17. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2011 takk for svar. vil ikke ha ny konto da jeg ikke vil miste nicknamet mitt og vennelisten og ikke minst trophyene Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 takk for svar. vil ikke ha ny konto da jeg ikke vil miste nicknamet mitt og vennelisten og ikke minst trophyene er ikke trophyene lagret på maskinen ? Lenke til kommentar
loyd-roger Skrevet 17. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2011 takk for svar. vil ikke ha ny konto da jeg ikke vil miste nicknamet mitt og vennelisten og ikke minst trophyene er ikke trophyene lagret på maskinen ? dunno men tar ikke sjangsen Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Trophy'ene er ikke lagret på maskinen. De er lagret online. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå