Core-1 Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 jeg bruker D disk til lagring, men der har jeg plutselig lagt seg masse filer... noen som har et godt råd på hvordan jeg kan flytte de? PS. håper ikke bildet er for lite Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Tviler på at du trenger å flytte de. De tilhører antagelig VC_redist pakken som du har installert, kan sikkert slettes uten problemer.. kan evt. flytte dem til en midlertidig katalog og se om det genererer noen feil, men jeg tviler. Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 17. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2011 Tviler på at du trenger å flytte de. skulle gjern flytta dem, skal prøve og lage en mappe med samme navn på C disk og prøve og flytte dem over, tusen takk for svar hvordan vil jeg egentlig merke at det var dumt gjort egentlig? (er ganske grænn på pc her jeg sitter ) Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Tviler på at du trenger å flytte de. skulle gjern flytta dem, skal prøve og lage en mappe med samme navn på C disk og prøve og flytte dem over, tusen takk for svar hvordan vil jeg egentlig merke at det var dumt gjort egentlig? Jeg mener som sagt at det bare er å slette dem. Men du har ikke sagt nøyaktig hvilke filer du tenker på da. Du merker det hvis det er noen programmer som slutter å fungere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå