Sadfez Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 (endret) Da er datoen klar; The Explosive E3 Event! (3 E's) June 6th-13th 30x XP! Double ammo for all explosives! Boomers gone wild in Horde! Horde Calculator XP per Wave Casual: 3,000 Normal: 4,500 Hardcore: 6,000 Insane: 7,500 I disse dager før E3 2011 har IGN lagt ut en avstemning der man kan stemme på sin favoritt av kommende spill i 2011. Avstemningen finner du her, men det kreves en twitter konto for å stemme på sin favoritt. Epic frister sine tilhengere med en hel ukes 'xp event' hvis Gears of War 3 vinner avstemningen. Noen føler dette er en skitten måte å vinne på, men så langt leder Gears med et stort forsprang. Eventen vil ha hele 30x XP. via twitter: GearsofWar3 Epic Games Per @gearsviking, if @gearsofwar3 wins the IGN Most Anticipated Game award (http://ow.ly/4VwEs), we'll do a week long E3 XP event at 30x XP. Samme ble skrevet på deres offisielle Facebook side. Samtidig har det blitt laget en offisiell tråd på epic sitt forum; Rod just gave me the green light for a Gears2 event Let's start collecting some fun Horde and MP ideas and what XP multiplier we would like to have. I'll put all suggestions here in the op and we'll see what we can come up with. This is gonna be great! Theme: Unknown Dates: After May 15th - ?? XP: Unknown Changes: Unknown Så langt spekuleres det i og vi får to XP events, eller om det faktisk er den samme de snakker om. Hvis du fortsatt ikke har kommet deg til level 100, bør du følge med de nærmeste dagene. Originally Posted by CherOk, i have a SMALL little update. The event is planned for the week of E3 (June 6th) I wish i had more news but as soon as it lands i will let you all know Så da er det klart, det var den samme eventen. Endret 27. mai 2011 av Sadfez Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Etter og ha spilt Gears3 i noen uker nå. Så gå tilbake til Gears2. Får jeg lyst til og gråte. Gears3 er så mye bedre på alle måter! Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 (endret) Har allerede vingene mine, men fint for folk ellers Men synes dog at man burde kunne rate med Facebook også. Endret 17. mai 2011 av Verbal Hologram Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) Jeg må nok benytte meg mest mulig av eventen(e). Spilt meg opp fra 50-63 de siste dagene, og jeg begynner å bli lei allerede. Nyeste fra epic sitt fora. Originally Posted by Cher UPDATE: There is no update as of today ( lol). I'm going to ask Rod if this 30 XP will coincide with this event (which im hoping! ) I'll post news as soon as i hear something, i promise Originally Posted by Cher Today, 04:09 PM UPDATE: Still haven't heard anything. I'll update the op as soon as some news rolls in Endret 19. mai 2011 av Sadfez Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå