plumbtek Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) Hei. Jeg har lett å lett etter en passende tråd å poste posten min. Men lagde heller en her. Jeg sliter litt her. Er helt fersk på Iphone, pad, og pod. Saken er: Jeg har installert I tunes på en PC som jeg har alle greiene til min IPhone...Guttungen har en Ipod. Hvordan kan jeg synce disse totalt uavhengig av hverandre uten at jeg får han sitt innhold, og han mitt? Jeg har sett at man kan huke av kalender, kontakter, og notater. Men hva gjør jeg med musikken og programmene.? Jeg har samme apple ID på begge enhetene fordi han er under 16 år. Og hva så når Pad`n kommer i hus? Kan noen hjelpe.. Guttungen vil ha musikk på Pod`n sin... Fra HTC familien til Apple så er jeg ikke helt overbevist. Det er mange svakheter på Iphone som gjerne kunne vært bedre syns jeg.. Endret 9. juni 2011 av cyclo Emnetittel forbedret 1 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Du kan legge inn itunes på en annen bruker på datamaskinen, slik at han har en egen bruker. Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Heisann Jeg er helt enig angående ting kunne vært gjort bedre fra Apple sin side. Jeg har elsker både HTC og iPhone, for tiden er det sistnevnte jeg bruker. Forøvrig så hadde jeg samme dilemmaet som deg. Jeg har både en iPhone og en iPod som jeg gjerne ville ha forskjellige ting på. Jeg har spurt mange men ikke fått noen gode svar enda. Så løsningen ble å lagre forskjellige bibliotek som jeg henter frem for hver gang, altså når sønnen din sin musikk ligger i iTunes, så lagrer du det biblioteket. Så lager du deg ditt eget som du da henter frem når du skal synkronisere etc. Nesten som å åpne og lagre et tekstdokument i Word. Litt kludrete skrevet men du skjønner kanskje hvor jeg vil. Håper det hjalp litt iallefall... Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Drit i hele itunes... Jeg fikk leita fram denne nettsida og lasta ned CopyTrans Manager derfra. Med den organiserer man ipoden på en fantastisk mye bedre og enklere måte enn med itunes som krever full tilgang på hva man har på pcen... Lenke til kommentar
plumbtek Skrevet 17. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2011 Drit i hele itunes... Jeg fikk leita fram denne nettsida og lasta ned CopyTrans Manager derfra. Med den organiserer man ipoden på en fantastisk mye bedre og enklere måte enn med itunes som krever full tilgang på hva man har på pcen... Genialt. >Fikk overført noen lyd bøker og musikk til Kid`n. Det eneste jeg ike fikk overført var en Avi film.. Har du testet det med film?? Takk takk. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Jeg har ikke testa film enda nei. Satt bare i hele går kveld å lekte med det programmet og var i ekstase over å ha fått til å bruke et Appleprodukt "uten lov" Det jeg foreløpig har funnet ut er at man kan arrangere musikken nøyaktig slik man selv vil ha den på ipoden. Man kan sågar selv velge albumbilder o.s.v. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå