Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

20-åringer som er sammen med 15-åringer. Er det greit?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, hvorfor i all verden skal han bli sammen med en 15-åring i utgangspunktet? Enkel fitte, er vel for mye jobb å få seg noe på sin egen alder? Hun trenger sikkert hjelp med eksamener og algebra nå som det er siste innspurt for 10.klasse, go for it.

Endret av Mannetøs
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jadda... *ser på profil*.

 

Riktig, flere profil-visninger enn innlegg. Alder ukjent, kjønn nått telling ti-hi.

 

Nettopp.

 

Da sier vieh... at vi bare ikke går så mye mer inn på det men heller stikker ut for å fylle opp i andre foten også.

 

Dama som spiller Buffy er forøvrig følelsesmessig avstumpet og borderline psykopat.

 

Bitch, m.a.o..

 

EDIT: Og den der Hibben-kniven funker ikke i praksis for den er ikke sammenføyd i spissen ergo blir det ikke renne ut av late-som blodrenna.

 

hvorfor i alle dager skulle profilen hans ha noe å si på diskusjonen? skulle til å skrive at jeg håper at du ikke var 20, men så så jeg på profilen din at du er 34...

 

edit

Endret av JohnnyDepp
Lenke til kommentar

15 og 20 år er problematisk av flere grunner, ikke minst den seksuelle lav-alderen, men jeg ser ikke problemet så lenge de holder klærne på (oralsex, fingring osv teller også med) og er modenhetsmessig på samme nivå...

 

Det er ikke bare modenhet og sex som spiller inn, men også livsfase og fremtidsplaner. Ei jente på 15 går nå i 9. eller 10. klasse på ungdomsskolen, mens en mann på 20 har begynt å jobbe eller studerer. Man kan velge å ignorere det, men i lengden vil det sjeldent fungere. Hvis 20-åringen bare er ute etter billig nærhet, vil ikke dette bety noe, men det er jo uetisk.

 

Jeg synes ikke at det er rart med 20-åringer som finner seg 15 år gamle kjærester. Det er nok vanligere enn man tror. Jeg ville derimot ikke prøvd det selv.

Lenke til kommentar

Man vil aldri kunne få noe seriøst med ei på 15 år. Hun vil få et stort behov for å rase fra seg, og utnytte ungdomstiden sin på å ha flere kjærester, mens han på 20 år kanskje nærmerer seg ferdig med utdanningen, har jobb, og kanskje vurderer noe mer stabilt. Hvis ikke er det som en over meg sier, enkel fitte.

Lenke til kommentar

Man vil aldri kunne få noe seriøst med ei på 15 år. Hun vil få et stort behov for å rase fra seg, og utnytte ungdomstiden sin på å ha flere kjærester, mens han på 20 år kanskje nærmerer seg ferdig med utdanningen, har jobb, og kanskje vurderer noe mer stabilt. Hvis ikke er det som en over meg sier, enkel fitte.

 

Vil man ikke det? hmm, jeg ble ilag med dama mi når hun var 14, jeg var 20, vi er enda ilag, å har egentlig aldri hatt noen som helst problemer i forholdet, som feks at hun har en stor behov for å rase fra seg, vi raser fra oss sammen, på en måte, orker ikke å gå inn på det akkurat nå.

Endret av Yoshii
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...