iChristian Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Tur inn til barnehagetoget senere i dag Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Det er så få biler på veien i dag, så jeg vurdere å gå ut å sykle tempo. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 (endret) Sova litt til, så ere ut og finne seg mat. Håper bare ikke detta toget passerer gjennom gata mi. Gratulerer til de som bryr seg om dagen. Selv er jeg fraverende Endret 17. mai 2011 av Refsa Lenke til kommentar
Wyrd Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Gratulerer med dagen, kjære fedreland! Måtte snart dette noble, langstrakte land igjen få et sterkt og stolt folk verdige mor Norge! Lenke til kommentar
Wyrd Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Norges første offisielle nasjonalsang, "Sønner av Norge" - covret av Glittertind: http://www.youtube.com/watch?v=olb6fq08ZgM&feature=player_embedded#at=106 Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 (endret) Gratulerer med dagen, alle sammen! Jeg har gått i tog og nå skal det grilles! Senere skal jeg ut på Tønsbergmessen og ta karuseller og spise meg kvalm på sukkerspinn og baconkrisp! Endret 17. mai 2011 av Karina Hulesangerhule Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Gratulerer med dagen alle sammen! Idag har jeg vært på byn med en gjeng kompiser, spist pizza og sett på russetoget (russetoget blir dårligere og dårligere for hvert år). Senere idag skal jeg spise på restaurant med en gjeng fra familien og så er det kake og snadder senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå