Meh. Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) 17. Mai 2011 Gratulerer med dagen! Hvilke planer har dere for dagen? Endret 16. mai 2011 av Meh. 2 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Hvilke planer har dere for dagen? Samme som alle andre år, ta på meg noen slitte shorts og sitte inne foran pcen helt til alle mennesker i stygge gamle klær har forsvunnet fra omverdenen. 3 Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Nå slipper jo du å se så mye til dimlingene som svetter i kø iført norske folkedrakter. Du bor tross alt i Sverige. Blir vel en helt vanlig dag for deg, antar jeg. Og det er jo forsåvidt en helt vanlig dag du har beskrevet også, kjenner jeg deg rett. God 17. mai, Flimzes Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Nå slipper jo du å se så mye til dimlingene som svetter i kø iført norske folkedrakter. Du bor tross alt i Sverige. Blir vel en helt vanlig dag for deg, antar jeg. Og det er jo forsåvidt en helt vanlig dag du har beskrevet også, kjenner jeg deg rett. God 17. mai, Flimzes God 17. mai til alle dere som er stolte over å bo i et uavhengig land, jeg kan skjønne at det er uvandt Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Flytter til Sverige rett etter videregående. Forresten, hva styrer dere med på nasjonaldagen deres? Bedriver dere kollektiv sabotasjoe på asfalt og trommehinner, eller tar dere ting litt roligere enn oss kystvikinger? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 I fjor tenkte vi at vi skulle være skikkelig utradisjonelle og i hvert fall sette opp dagen som rød dag i kalenderen... Og det er vel det. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Gratulerer med dagen. Ønsker alle en god 17. mai! Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 I like your style. Groovy... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) Gratulerer med dagen! Selv skal jeg sitte på jobb fram til 08, og deretter blir det hjem for å sove halve dagen. Tradisjonen tro burde jeg egentlig ha spilt StarCraft... noe det kanskje blir noe av. Deretter skal jeg prøve meg på en liten tur i marka ettersom det forhåpentligvis er færre folk ute på denne dagen. Egentlig kunne jeg ha tenkt meg ned i byen for å knipse litt stemningsbilder. Men men... Endret 16. mai 2011 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 CONGRATULATORE! Selv skal jeg sove grusomt lenge. Etter det er det familymeeting. Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Jeg skal nappe løken 17 ganger i løpet av dagen. Det 17. er alltid det beste. 2 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Gratulere med dagen allesammen Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 CONGRATULATORE! Selv skal jeg sove grusomt lenge. Etter det er det familymeeting. Samme som denne gode karen. Etter å ha kommet hjem fra ett fuktig nach, ser jeg frem til å få hvilt øynene ett par timer nå, før jeg står opp og ser på noen serier eller spiller, og så er det rett i familiebesøk. Familiebesøk = fryktelig mye god mat. Driter blankt i å gå tog i byn med all russen, det er jeg lite opplagt til. GRATULERER MED DAGEN Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 På ett vis er jeg glad jeg bor langt ifra familier så slipper jeg akkurat dét peset. Det har aldri vært noen tradisjon i min familie, men svigerfamilien derimot har sterke tradisjoner for familieselskaper Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Skal sitte inne og ignorere 17 mai så godt jeg kan Lenke til kommentar
haarod Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Blir vel sittende å lese til eksamen tenker jeg. Det er ikke noe spesielt som skjer i dag for min del, men kanskje jeg tar meg en tur til byen for å se på moustache-klubben hvis været holder seg Også blir det forhåpentligvis grilling i kveld da jeg har en mørbradbiff som gikk ut på dato i går Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Gratulerer med dagen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Skrabbelars med dagen alle sammen! Blir vel en tur til Eidsvollsbygningen for å lufte dressen og se på folkehavet før det bærer bort til et sted med softis og varm eplekake. Etter det får jeg se hva som skjer, men lurer på om jeg ikke skal få med meg borgertoget på Jessheim og ta en tur til mine besteforeldre etter på. Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Gratulerer med dagen! Ferdig med nattevakt inatt og påan igjen i kveld, så det blir køya for min del. Men ønsker alle andre her en herlig 17.mai Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå