Gå til innhold

17. Mai 2011 - Gratulerer med dagen!

Meh.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå slipper jo du å se så mye til dimlingene som svetter i kø iført norske folkedrakter. Du bor tross alt i Sverige. Blir vel en helt vanlig dag for deg, antar jeg. Og det er jo forsåvidt en helt vanlig dag du har beskrevet også, kjenner jeg deg rett.

God 17. mai, Flimzes

Lenke til kommentar

Nå slipper jo du å se så mye til dimlingene som svetter i kø iført norske folkedrakter. Du bor tross alt i Sverige. Blir vel en helt vanlig dag for deg, antar jeg. Og det er jo forsåvidt en helt vanlig dag du har beskrevet også, kjenner jeg deg rett.

God 17. mai, Flimzes

:innocent:

God 17. mai til alle dere som er stolte over å bo i et uavhengig land, jeg kan skjønne at det er uvandt :tease::w00t:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Gratulerer med dagen! Selv skal jeg sitte på jobb fram til 08, og deretter blir det hjem for å sove halve dagen. Tradisjonen tro burde jeg egentlig ha spilt StarCraft... noe det kanskje blir noe av. Deretter skal jeg prøve meg på en liten tur i marka ettersom det forhåpentligvis er færre folk ute på denne dagen. ;)

Egentlig kunne jeg ha tenkt meg ned i byen for å knipse litt stemningsbilder. Men men...

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

CONGRATULATORE!

Selv skal jeg sove grusomt lenge. Etter det er det familymeeting.

Samme som denne gode karen.

Etter å ha kommet hjem fra ett fuktig nach, ser jeg frem til å få hvilt øynene ett par timer nå, før jeg står opp og ser på noen serier eller spiller, og så er det rett i familiebesøk. Familiebesøk = fryktelig mye god mat.

Driter blankt i å gå tog i byn med all russen, det er jeg lite opplagt til.

GRATULERER MED DAGEN :new_woot:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

På ett vis er jeg glad jeg bor langt ifra familier så slipper jeg akkurat dét peset. Det har aldri vært noen tradisjon i min familie, men svigerfamilien derimot har sterke tradisjoner for familieselskaper :p

Lenke til kommentar

Blir vel sittende å lese til eksamen tenker jeg. Det er ikke noe spesielt som skjer i dag for min del, men kanskje jeg tar meg en tur til byen for å se på moustache-klubben hvis været holder seg :thumbup:

Også blir det forhåpentligvis grilling i kveld da jeg har en mørbradbiff som gikk ut på dato i går :p

Lenke til kommentar

Skrabbelars med dagen alle sammen!

Blir vel en tur til Eidsvollsbygningen for å lufte dressen og se på folkehavet før det bærer bort til et sted med softis og varm eplekake. Etter det får jeg se hva som skjer, men lurer på om jeg ikke skal få med meg borgertoget på Jessheim og ta en tur til mine besteforeldre etter på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...