Gå til innhold

Tetris Battle på facebook.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man laster ned Cheatengine eller bruker en bot? Facebook spill skal ikke tas serriøst.

Vel.. jeg er ikke typen til å bruke bot på spill.. Men bare for å ha sagt det.. Vet du om en bot? :whistle: ..

Og Cheat Engine? Htf? Fikk det aldri til. Spillet klikker bare.

Lenke til kommentar

Man laster ned Cheatengine eller bruker en bot? Facebook spill skal ikke tas serriøst.

Vel.. jeg er ikke typen til å bruke bot på spill.. Men bare for å ha sagt det.. Vet du om en bot? :whistle: ..

Cheat Engine virker på den måten at du må søke deg fram til forskjellige values. Først åpner du plugin container i CE, deretter søker du etter din nåverende Rank, ranker deg ned, starter neste søk. Dersom det er flere values, ranker du ned/opp enda en gang og søker på nytt. Til slutt sitter du igjen med ett tall. Dette tallet skal forandres til ønsket rank, altså 50, deretter fryser du valuen, spiller ett spill med fryst value og deretter unfreeze, re start browser, gratz du har ny rank.

Bot = google duhhhh ;)

Lenke til kommentar

Cheat Engine virker på den måten at du må søke deg fram til forskjellige values. Først åpner du plugin container i CE, deretter søker du etter din nåverende Rank, ranker deg ned, starter neste søk. Dersom det er flere values, ranker du ned/opp enda en gang og søker på nytt. Til slutt sitter du igjen med ett tall. Dette tallet skal forandres til ønsket rank, altså 50, deretter fryser du valuen, spiller ett spill med fryst value og deretter unfreeze, re start browser, gratz du har ny rank.

Bot = google duhhhh ;)

Funker dette? :O

Edit: Startet Cheat Engine med en gang etter du skrev det =P

Endret av HesteHoven
Lenke til kommentar

Ja det fungerer. Som diskutant påpekte er det mulig, men hvorfor waste så mye tid på ett slikt spill skjønner eg ikke :huh:

Har spilt tetris i mange år nå. Har alltid likt det :> Tetris Battle var bare en mulighet for meg å vise min eksellense.. Men neida. Det var faen dønn umulig. Har kommet på 16 på Tetris Friends men 20 på Tetris Battle var much, much too hard.

Lenke til kommentar

Det er masse videor på Youtube som viser forskjellige taktikker. Selv lar jeg en rad være fri helt til høyre, bygger meg opp til jeg har 10-16 linjer og tar 2-3 tetriser om gangen for å gi knock-out. Spiller mest på Tetrisfriends.com, men er vel level 34 eller noe på FaceBook.

Lenke til kommentar

Dassen sin taktikk fungerer ja, har slått ett par 40+ ranka folk, satset på at når de bygget seg høyt opp raskt kunne eg lett ta knockout på de med en liten mengde brikker for å å holde meg lavt nede med lite brikker. Fungerte mot de gode, søg hardt mot de litt lavere.

Lenke til kommentar

Første gangen glemte jeg å unfreeze.

Og nå finner jeg ikke noe value når jeg har ranket ned. Hva gjør jeg gale? :/ Har snart ikke mer Energy :o

Skam deg. Du jukser. Det er teit.

Tror du ikke du blir lei når du har spilt i to uker med juks? Altså etter du har skrytt til vennene dine over hvor god du er i ett nettspill?

Ikke juks, det ødelegger moroa for både deg og de du spiller mot.

Lenke til kommentar

En rad på siden funker svært dårlig tbh.

Prøv heller med 2 eller 3 slik at du kan comboe deg nedover. Det er slik folk på 50 gjør det. Da slipper du å være avhengig av en lang I brikke og kan bruke hvilke som helst ;)

Men fane da >_<

Lenke til kommentar

En rad på siden funker svært dårlig tbh.

Prøv heller med 2 eller 3 slik at du kan comboe deg nedover. Det er slik folk på 50 gjør det. Da slipper du å være avhengig av en lang I brikke og kan bruke hvilke som helst ;)

Men fane da >_<

2 eller 3 gir deg ikke nok punch til å gi knock out på høyt nivå. Skal du gi knock out til noen på høy level må du sende over 3 tetris på kort tid (mellom 2-3 sekunder). Å sende over 2-3 linjer er bortkastede linjer på høyt nivå imo.

Lenke til kommentar

Første gangen glemte jeg å unfreeze.

Og nå finner jeg ikke noe value når jeg har ranket ned. Hva gjør jeg gale? :/ Har snart ikke mer Energy :o

Skam deg. Du jukser. Det er teit.

Tror du ikke du blir lei når du har spilt i to uker med juks? Altså etter du har skrytt til vennene dine over hvor god du er i ett nettspill?

Ikke juks, det ødelegger moroa for både deg og de du spiller mot.

Jukse på tetris er som å jukse i Yatzy når du spiller mot katten. Jukse i poker med penger, eller i fotball, eller i CoD er noe helt annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...