burndrinker Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) Hei. Jeg lurer på hvilke merker man kan stole på når det gjelder kvalitet på laptoper Jeg føler at enkelte merker har veldig forskjellig pris i forhold til andre merker Takker for svar (jeg har endret temaet på dette emnet da ingen svarte på det forige, derfor et tomt innlegg under) Endret 18. mai 2011 av burndrinker Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 17. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2011 (endret) ikkenoe Endret 18. mai 2011 av burndrinker Lenke til kommentar
Protest Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) ikkenoe Korrekt. Om du vil ha en maskin som fungerer okke som, så trenger du minst to. Husk også back-up av alt du har. Med det samme du starter en HDD eller hva som helst, så er det kun et spørsmål NÅR det kommer til å bryte sammen. For det gjør det, før eller siden. ... og dessverre akkurat når det passer deg minst. Endret 18. mai 2011 av Protest Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 18. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2011 det var meg som hadde skrevet noe der og tatt det bort. merker at det var litt misledende, nå Men det jeg tenker på er om noen varer lenger enn andre merker, liksom om ting faller av etc. eller er de fleste pcer like? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) Asus, Lenovo og Apple er ganske høyt på lista over kvalitetsmerker. I motsatt ende finner du Helsikes Prakk og Package from Hell. (Hewlett Packard og Packard Bell) Acer er kjent for å være rimelig priset, og med sterkt varierende kvalitet. Som kunde er du enten heldig eller uheldig. HP sliter stort sett med overoppheting. Dette er meget generellt. Endret 18. mai 2011 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 18. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2011 og lenovo er ganske ok da? Lenke til kommentar
Protest Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 og lenovo er ganske ok da? NEI Jeg har hatt flere av dem, og det rask alt sammen, spesielt når en tenker på den elendige servicen og den høye prisen. Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) dette er da ikke så overpriset http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=617878#extra EDIT: Denne også http://www.multicom.no/LENOVO-Lenovo-G570-Intel-Core-i5-2410M--4GB--500GB--Intel-HD-Graphics--156-HD--Alu-palm-rest--80211bgn--DVDRW--kamera,-HDMI,-Office-2010-Starter--Windows-Home-Premium-64-bits--Nordic-tastatur-/cat-p/c/p3844440 Endret 19. mai 2011 av burndrinker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå