Siggen97 Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Hei! Jeg har akkurat kjøpt meg Black Ops av en fyr på eBay og var veldig fornøyd da jeg fant det i postkassa idag. Skuffelsen var derimot enorm da det viste seg at spillet ikke funket. Det virket som om xbox'en trodde det var en dvd som satt i, for da jeg skulle starte spillet sto det bare "Play DVD", og da jeg trykte der skjedde det ingen ting Er det noen av dere som kunne hjulpet meg og kommet med en hypotese på hva som er galt så hadde det vært kjempefint! : D På forhånd takk! - Siggen97 Lenke til kommentar
Siggen97 Skrevet 16. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) Er spillet PAL eller NTSC? Det har jeg lite peiling på :s, noe tips til hvordan jeg finner ut dette? EDIT: Det er NTSC! Endret 16. mai 2011 av Siggen97 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Siden det er NTSC så ligger nok forklaringen der. Regner med at din box støtter PAL. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 (endret) det var da ei veldig lettvint forklaring firberblad, hvis du ikke har den minste peiling trenger du heller ikke svare. veldig mange ntsc spill funker på en pal xbox. De fleste spill er faktisk region free. hvis det ikke skulle funke ville det kommet opp en feilmelding som sier at plata ikke kan spilles av i din region (eller noe slikt) når det står "play dvd" så er det noe feil med plata eller at dvd spilleren er sliten. Endret 17. mai 2011 av 530XD Lenke til kommentar
Siggen97 Skrevet 17. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2011 Ok, takk for svar. Regner da med at det er noe galt med cd'en, siden det funker med andre spill. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Ok, takk for svar. Regner da med at det er noe galt med cd'en, siden det funker med andre spill. Det skader sikkert ikke å rense dvd-drevet heller, dette skal egentlig gjøres minst 2 ganger i året Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå