Zemeckis Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Hei En kompis av meg har windows xp enegslk versjon,han har ikke fått ADSL enda,jeg har lastet ned updates og brent de på en cd.Jeg har da norsk versjon.Går det annt til at man kan bruke norske oppdateringer på engelsk xp? Lenke til kommentar
sim Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Det første som popper opp i hodet mitt er NEI. Windows skaper vel problemer om du installerer iexplore på norsk om du har engelsk windows. Det du kan gjøre er jo å prøve, om det ikke funker er det værste som kan skje at du må formatere. Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Det første som popper opp i hodet mitt er NEI. Windows skaper vel problemer om du installerer iexplore på norsk om du har engelsk windows. Det du kan gjøre er jo å prøve, om det ikke funker er det værste som kan skje at du må formatere. Er nok enig med deg her, har prøvd dette på SP1 iallfeall og det var ikke snakk om at gikk. Det var da andre veien, engelsk SP1 til Norsk Xp, men jeg også tror dette vil bli veldig vanskelig å få til. Men, tror neppe det går så ille som at du må formatere, da måtte det nok skje noe alvorlig galt. (feks. Strømbrudd) Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Du kan ikke laste ned updatesene fra windowsupdate, da de er tilpasset din windowsversjon (i dette tilfellet bl.a. med norsk språk) På http://www.microsoft.com/download derimot kan man manuelt velge hvilket språk man vil laste ned updaten i. Søk fram den updaten du trenger, velg engelsk, last ned, brenn, og løp til kompisen din.... Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå