zumo12 Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Hallo Så jeg lurte på hvilken mus og headset som er best for gaming. Prisen er ikke viktig bare finn det som er best. Takker for svar Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Selv synes jeg dette er et konge oppsett: Mus - Logitech G5 Headset - Logitech G35 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Ingenting er egentlig "best" for gaming, siden mus er veldig smak og behag-område. Noen liker å gripe musa med hele håndflata, andre liker å holde den med fingertuppene og så videre... Det er mulig å anbefale deg mus basert på hvordan du holder musa, men jeg kan ikke garantere deg at du vil finne noe som er "best" for gaming. Personlig bruker jeg en Steelseries Xai, andre bruker G9x, Deathadder, Naga, R.A.T. 7... Det finnes mange mus og mange måter å holde på. En slager er jo selvfølgelig MX518, som mange pleier å få et greit resultat med. Lenke til kommentar
zumo12 Skrevet 17. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2011 Er dette et bra oppsett? - Mus: Razer mamba http://www.netonnet.no/art/data/mus-og-tastatur/mus/gamingmus/razer-mamba/122219.4175/ - Headset: Logitech G35 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=435893#tests Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 (endret) Her finner du en liste på Overclock.net angående mus og hvordan de er i bruk: Overall Mouse User Comparison Rating Om du løfter mye på musa for å flytte på den (ofte med lav sensitivitet) er ikke Mamba særlig god siden sensoren har problemer med å bli løftet. Den er også trådløs og har noen problemer med batteriet visstnok. Headset vet jeg lite om. Mitt Siberia V2 er kjent for å være et godt headset. for prisen Det du skal holde deg unna er "Surround", USB og "gamer". Dette er gimmicker som vanligvis er der for å tjene penger etter det jeg har forstått. Endret 17. mai 2011 av arni90 Lenke til kommentar
zumo12 Skrevet 18. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2011 Ok takk Da blir det ikke mamba da men hva med roccat kone+? Er den noe bra? Er det noen andre som har forslag til headset? Lenke til kommentar
zumo12 Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2011 Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Kone+ har fått blandet mottakelse, den koster en del også, men om du griper musa med håndflata er den et godt valg. Du kan også ta en kikk på Sidewinder X8 om det er en slik mus du ser etter. Lenke til kommentar
JellyFiish Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Har selv Logitech G5 som mus og synes den er utrolig god. Den er vell noe gammel nå så pris messig burde ikke være all verden. Har kjøpt nye headsett nå. Etter en masse søk og prøvd litt forskjellig så ble det til slutt Roccat Kave. 625 kr på Cdon.no. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=446672 har kan du se nærmere. Jeg er meget fornøyd. Men alt dette går på smak og behag. Lenke til kommentar
spamex Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg har Logitech MX518 og er ganske fornøyd med den. Har hatt den i 2 år nå og har ikke hat noen problem. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=351141 billig og bra. Lenke til kommentar
carpsdi Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Det er også fra hvilken spill du foretrekker. Men jeg spiller for det meste, går fra WoW (når jeg kjeder meg DRIT MYE! har ikke egen acc btw), SC2 (fast), CoD MW2 (fast), Black Ops (litt), og venter på BF3. Og masse mer som jeg ekperimenterer med. Men, jeg bruker da følgende: Headset- Creative Tactic3D Sigma. Denne anbefaler jeg virkelig! Den har en 360 graders lyd (som i det minste jeg, og mange andre synes er bedre enn 7.1 i f.eks skytespill som CoD, du hører hvor skudd kommer fra osv.) Pluss, at om du spiller SC eller WoW, så har de masse soundtracks, og lyden fra soundtrackene blir bare helt fantastiske! Bassen er også knallbra, så om du vil høre på musikk eller se på film så er følelsen unik. Mus- Razer Naga, denne har mange knapper. Så klart trenger du ikke å bruke knappene! Men til sc og wow trenger jeg da masse av knapper. Den er også helt perfekt til cod, grunnen fordi den er lett, VELDIG kjapp og har bra aksellerasjon (den er kåret til verdens raskeste mus for tiden). Du kan så klart velge hastighet selv. Jeg har selv svære hender, og brukte en stor Logitech Optical Gaming mouse før, er ikke sikker på modellnavn osv, men den het det. Jeg var komfortabel med den, men den var litt tung. Razer Naga er kanskje liten, men MYE mere komfortabel selv om størrelsen. Som nevnt over, så går utstyr selv ut ifra personlige erfaringer, men jeg, og mange andre (mine venner og flere over nett reviews) synes dette er veldig bra. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 (endret) Bruke sjølv MX518 og Razer Megalodon. Headsettet var faktisk ein positiv overraskelse, det er nok overprisa men merka stor forskjell i FPS spel og det funkerer bra til musikk. Endret 27. juni 2011 av Karbutar Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Bruker MX518 musa selv. Fantastisk mus til en kjempepris. Ser ikke noe poeng i å kikke høyere på prislisten. Men det er min mening Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå