Suic Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) Hay there. Tenkte jeg skulle mekke no kraftigere lyd i bilen min, men noen sier jeg ikke kan dette pga det ser ikke ut som det går an og skifte spillern? Så jeg lurte på om noen da har no anlegg i en Skoda Octavia 2006(noe rundt der) modell? Og om det var veldig vansklig? Endret 16. mai 2011 av aR_ Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Klart du kan skifte spilleren. Du får kjøpt et ISOdeksel som vi lgjøre til at montasjen blir seende original ut i tillegg siden originalspilleren er litt større enn en standard CD/radio... Peis på Lenke til kommentar
Suic Skrevet 16. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2011 Klart du kan skifte spilleren. Du får kjøpt et ISOdeksel som vi lgjøre til at montasjen blir seende original ut i tillegg siden originalspilleren er litt større enn en standard CD/radio... Peis på Smart smart.. Men ser ikke ut som det går så lett da Sender med et bilde Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) Du MÅ jo ikke bytte spiller da.... Men det er ikke noe problem å få inn en hvilken som helst vanlig spiller, eller en dobbel din spiller hvis det er ønskelig. Rammer finner du her: http://transmedia.mystore.no/index.php/cPath/193_541 Som du også ser på sidene her, så har di mest sannsynlig det du trenger for å få linjeutganger på spilleren du allerede har. Men hvis du vil ha noe nytt, så har di også overganger slik at rattkontrollene fungerer med ny spiller osv Er vel denne du skal ha, http://transmedia.mystore.no/ds_product_info.php/cPath/193_541/products_id/1791 Hvor i landet bor du ca? Endret 16. mai 2011 av cossiemk1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Klart du kan skifte spilleren. Du får kjøpt et ISOdeksel som vi lgjøre til at montasjen blir seende original ut i tillegg siden originalspilleren er litt større enn en standard CD/radio... Peis på Smart smart.. Men ser ikke ut som det går så lett da Sender med et bilde HER har du muligheter ja. En dobbelISOspiller fra eksempelvis Pionêer vil passe fint der Lenke til kommentar
Suic Skrevet 16. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2011 Mye muligheter ser jeg... Han som skal hjelpe meg var skeptisk til det systemet her, derfor jeg spør her . Men hvis det ikke er vanskelig så er det vell bare og kjøre på Cossie: Bor likeved Drammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå