Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Anlegg i en Skoda Octavia

Anbefalte innlegg

Hay there. Tenkte jeg skulle mekke no kraftigere lyd i bilen min, men noen sier jeg ikke kan dette pga det ser ikke ut som det går an og skifte spillern? Så jeg lurte på om noen da har no anlegg i en Skoda Octavia 2006(noe rundt der) modell? Og om det var veldig vansklig? :)

Endret av aR_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klart du kan skifte spilleren.

Du får kjøpt et ISOdeksel som vi lgjøre til at montasjen blir seende original ut i tillegg siden originalspilleren er litt større enn en standard CD/radio...

Peis på :)

Smart smart.. Men ser ikke ut som det går så lett da :p Sender med et bilde

post-180264-0-91525400-1305569361_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Du MÅ jo ikke bytte spiller da.... Men det er ikke noe problem å få inn en hvilken som helst vanlig spiller, eller en dobbel din spiller hvis det er ønskelig. Rammer finner du her: http://transmedia.mystore.no/index.php/cPath/193_541 Som du også ser på sidene her, så har di mest sannsynlig det du trenger for å få linjeutganger på spilleren du allerede har. Men hvis du vil ha noe nytt, så har di også overganger slik at rattkontrollene fungerer med ny spiller osv ;)

Er vel denne du skal ha, http://transmedia.mystore.no/ds_product_info.php/cPath/193_541/products_id/1791

Hvor i landet bor du ca?

Endret av cossiemk1
Lenke til kommentar

Klart du kan skifte spilleren.

Du får kjøpt et ISOdeksel som vi lgjøre til at montasjen blir seende original ut i tillegg siden originalspilleren er litt større enn en standard CD/radio...

Peis på :)

Smart smart.. Men ser ikke ut som det går så lett da :p Sender med et bilde

HER har du muligheter ja. En dobbelISOspiller fra eksempelvis Pionêer vil passe fint der :)

Lenke til kommentar

Mye muligheter ser jeg... Han som skal hjelpe meg var skeptisk til det systemet her, derfor jeg spør her :D. Men hvis det ikke er vanskelig så er det vell bare og kjøre på :)

Cossie: Bor likeved Drammen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...