NeEeO Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) Heisann ! Det blir gulerotkake til 17.mai, Oppskriften er hentet fra klikk.no . Problemet er at jeg kjøpte kun 1pk philadelphia. Denne pakken var 200g, mens jeg trengte 250g. Ja, det blir greit. Men jeg må doble alle oppskrfitene(fordi det enkelig blir for lite), da blir det 500g philadelphia..mens jeg har kun 200g, går det bra? kan ikke gå til butikken nå. Her er oppskriften: ALT SKAL GANGES MED 2(ALTSÅ DOBLES) [b]Ingredienser[/b] 4 stk egg 3 dl sukker 3 dl siktet hvetemel skallet fra en halv appelsin (bare det gule! Ikke det hvite) 2 ts bakepulver 1 ss kanel 1 ts salt 1 ts vaniljesukker (eller frøene fra en vaniljestang) 5 ss olje eller smeltet smør 5 dl revet gulrot [b]GLASUR[/b] [b]250 g smøreost (f. eks Snøfrisk eller Philadelphia) ganges med 2 = 500g[/b] 1 ts vaniljesukker 3 ss smeltet smør 300 g melis Oppskriften er hentet fra http://www.snakk.klikk.no/Oppskrift/Gulrotkake/12088325?ReturnUrl=o_Kake Hva skal jeg gjøre? det blir mindre glassur!? Endret 16. mai 2011 av Noreply Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Det blir nok litt lite eller litt tyntflytende glasur av det ja. Testet du? Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 17. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2011 Nei, men gruer meg til å lage kake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå