mcgroven Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Velkommen til Los Angeles. Skitne, korrupte Los Angeles. Les hele saken Lenke til kommentar
KeNaiD Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Kommer ikkje til å kjøpe det på grunn at det såg veldig kjedeligt ut. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Det blir nok et kjøp fra min side, friheten som det klages på tror jeg skal gå rimelig greit, det MÅ ikke være i samma sjangeren som GTA der alt er åpent. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Den poengsummen (7/10) kunne jeg ikke brydd meg mindre om, for dette ser rått ut! Garantert kjøp. Lenke til kommentar
Captain Junkrat Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Fin anmeldelse! Håper det lever opp til mine forventninger. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Dette er nok en innertier for de oss av som har litt tålmodighet. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Har ventet lenge på dette spillet, og venter på at det om få dager dupper ned i postkassen. Virker som et blanding av Heavy Rain og Mafia II, og jeg gleder meg enormt! Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Kommer til å kjøpe det. Synes eventyr spill er veldig gøy og dialoger som i Mass Effekt er supere! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Spillet er nå allerede forhåndsbestilt og har allerede blitt sent, og jeg gleder meg til å prøve det.. men, må innrømme at jeg fikk et lite slag i forventningene mine nå.. var så sikker på at dette spillet skulle levere så det holdt, og at det sto mellom 9 og 10.. Det høres ut til å ligne mer Mafia 2 enn hva jeg liker.. håpet på mer en "etterfølger" av RDR, bare at oppdragene er i samme by og at man ikke må ri hest hit og dit.. Vel, prøves skal det nå uansett! Så får jeg gjøre opp min mening da! Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Har en tradisjon med en kompis der vi kjøper spillet sammen en helg, setter oss ned med noe digg osv, og pløyer igjennom et spill. Før har det vært rene action spill som Uncharted, men jeg tror dette spillet blir perfekt for akkurat dette. Vi har spilt Metal Gear Solid, så vi klarer nok dette også Blir nok kjøp ja. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Personlig synes jeg spillet er sinnsykt bra. Kan så klart peke på ut at ting kan virke litt vel automatiske tid tider og bilkjøringen kunne vært litt mer realistisk, men ellers er det helt konge. Avhørt er sinnsykt bra tillaget og virker veldig realistisk, ansikts utrykk er også vel gjennomført. Har litt problem å godta når jeg har svart feil og restarter veldig mye Lenke til kommentar
Seal Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Hmm, veldig god anmeldelse som vanlig. Godt vi fremdeles har kritiske sanser her i verden. Ble usikker på kjøp nå... Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Ser anmelder trekker spillet for at mennesker og biler i spillet opptrer som statister. Må ærlig innrømme at hver gang jeg kjører til jobb så passerer jeg en rekke mennesker og biler og hvorvidt de eksisterer eller ikke er meg revnende likegyldig. Således kan det jo virke som om L.A Noir har tatt en realistisk tilnærming. Det er nemlig ikke slik at hver eneste persjon på fortauet på død og liv vil dele sitt livs skjebne med deg. Anyhuuw, jeg tror dette blir bra jeg. Lenke til kommentar
Hawkmoon Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Jeg har skyhøye forventninger til dette, gleder meg til å prøve spillet. Det fikk forøvrig full pott hos giantbomb, så mine forventninger ble ikke redusert av denne anmeldelsen. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Tror dere skal starte å satse litt mer på deres egne instinkt og meninger i stedet for å stole fullt og helt på andres. Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Jeg ble skuffet og skulle til å avskrive dette helt, inntil jeg leste: For det er ingen tvil, dialogene i dette spillet er noe av det ypperste mediet har gitt oss, noensinne! Blir kjøp når prisen synker under 300,- ja. Lenke til kommentar
BebiVegeta Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) Du skuffer meg Mikael H. Groven. Altså L.A Noire er noe av det beste som har skjedd vår spille-verden, og her slakter dere kua på en helt forferdelig måte. Dere på Gamer.no mener spill er kultur? Etter en slik anmeldelse har dere kjørt kulturen vår opp et sted sola ikke skinner. Jeg er også skuffa over mine med medlemmer her, det tok faktisk 15 svar før noen kritiserer denne karen Groven. "Jeg liker hva L.A. Noire forsøker å være." sier Groven. Jeg liker også hva din anmeldelse prøver å være. Det er at vi(gamer.no) skal være så kule og ikke gi dette spillet noe bra kritikk. Likevel makter ikke denne failer.no-siden å nå helt til topps. Seriøst, dere gav spillet 7/10? Veit dere hva, kan ikke en av dere gå å kjøpe Chanel No. 5 til meg, dere veit duften fra den parisiske moteskaperen Gabrielle «Coco» Chanel, den ble lansert i mai 1921, ja den ja, fordi jeg liker å ose av denne lukten i det jeg blir voldtatt av en anmeldelse som dette. Jeg har kompiser som jobber i de store gamer sidene (Giantbomb, Gametrailers, Kotaku, Spillegal) og alle disse mener at L.A Noire kommer til å eie. Men ikke Gamer.no, neeeei da, fordi dere er så kule liksom Herregud gutter, dere gir alt det Nintendo kommer med stjerne kritikk, men dette, dette blir for dumt. Hilsen Vegeta Endret 16. mai 2011 av BebiVegeta 5 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Tror dere skal starte å satse litt mer på deres egne instinkt og meninger i stedet for å stole fullt og helt på andres. Helt enig forøvrig. Først av alt 7/10 er ikke en dårlig karakter, men hvordan det kan falle så under par hos gamer når det ikke gjør hos andre nettsteder er merkelig. Gleder meg dog fortsatt ekstremt mye til det her, blir noe nytt å spennende =) Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Det jeg synes er ekstremt morsomt her, på grensa til hysterisk er at La Noire fikk 7/10 hos Gamer.no der Dragon Age 2 fikk 8/10 1 Lenke til kommentar
BebiVegeta Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) Stormwolf, jeg er enig med deg. Takk gud at det er noen stabile folk på denne siden. Jeg venter med å høre hva Groven har å si. inb4: Groven: Øhhh, ehmm. Vel det er sånn derre objektiv greie da og det er min mening også, jeg jobber for gamer.no og vi veit mer enn dere. PS: Velkommen til Gamer.no Skitne, korrupte forumet i Norge Endret 16. mai 2011 av BebiVegeta 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå