Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vært forelsket i to, droppet den ene, men vil bli sammen med den andre.

Anbefalte innlegg

Ok.. Dette innlegget kan bli rotete, så jeg råder dere til å kanskje lese to ganger om det er noe som ble dårlig forklart.

For litt over en måned siden forandret jeg meg. Jeg blir 22 til høsten, sitter litt for mye på pc-en og manglet et sosialt liv. Mange av uvanene som jeg har bygd meg opp igjennom årene siden barne/ungdomsårene fordi jeg var et mobbeoffer løsnet omtrent samtidig som hormonene sparket livet mitt videre denne våren. Jeg møtte først en jente.

La oss kalle henne for Siri i denne tråden. Hun blir 18 i juli, har etter mitt syn en perfekt og sunn kropp. Hun er bifil, og er skeptisk til å bli sammen med gutter etter forrige forhold. Hun har en nydelig latter og er sosialt aktiv med venner. Vi møttes som regel etter skoleslutt (jeg går opp igjen et skoleår for å få en annen utdanningsretning). På veien hjem kunne vi småsnakke de 30 minuttene det varte og mens vi ventet på bussen.

Hun er ganske åpen, og kunne snakke om ting av den mer intime sorten. Hun var sammen med en annen type, han var en skikkelig player så det forholdet ble ødelagt og de er nå "venner" (hun prøver å få kontakt med han). Hun har tendenser til å elske og hate han samtidig.

Uansett, hun hadde jeg i "kikkerten" helt frem til fredag. Da fikk jeg et så rett frem og brått spørsmål fra en venninne av Silje at jeg ble vare forvirret. Spørsmålet var "Liker du Silje?". Det spørsmålet hindret meg i å sovne denne kvelden, klarte ikke tenke klart og jeg ble bare rar i kroppen. Så jeg bare måtte spørre henne, svaret var at hun liker meg, men som en "storebror". Jeg fikk slått meg til ro og aksepterte det etter noen minutter.

Jeg forventet ikke at jeg fikk napp på første forsøk, hvertfall ikke når de eneste gangene vi var sammen var en spasertur til frisøren og en tur til stranden senere samme uka (står mer lengre nede).

Så har vi den andre jenta.

Hun ble 19 i mars, er gamer og spiller et gratis-mmo. Har ikke klart å forvirre henne med datauttrykk ennå, så hun henger godt med. Vi kaller henne Camilla i denne tråden.

Jeg møtte henne for to uker siden, jeg har sett henne på skolen før for vi gikk på samme barne/ungdomsskole, jeg møter henne daglig etter skoletid når vi skal hjem, så alle oss tre sitter på samme buss og snakker sammen.

Onsdag forrige uke bestemte vi oss for å bade, eller de bestemte seg for det. Jeg var for feig til å hoppe uti for det var litt for kaldt ennå, men jeg ble med. Så vi dro til badeplassen, de badet litt også satte vi oss på gresset og snakket fritt om alt mulig. Jeg kjente allerede at Siri litt, men Camilla hadde fortsatt en litt ukjent personlighet for meg. De begynte å leke seg med kondomer, blåse dem opp og knyte igjen, som en ballong. Vi pratet løst om våre legninger og det viste seg at Camilla også er bifil, men kun i senga, hun vil ikke ha et fast forhold med en annen jente (Siri liker begge kjønn nesten like godt).

Så de fortalte litt om seg selv, om legningen og slikt. Selv har jeg lekt meg med en kompis, vi har onanert hverandre men ikke mer enn det. Så jeg ser på meg selv som jomfru, og bare litt bifil.

Vi kom frem til at vi skulle ha en fest. Denne ble nå på lørdag. Drømmen min var at det bare ble oss tre på fest, men de hadde invitert to til. Heldigvis hadde skjebnen en annen tanke så det ble bare oss tre. Vi storkoste oss sammen og gikk noen turer og sjanglet i sentrum. Vi planla en filmkveld hos meg dagen etterpå. Da festen var over gikk jeg til noen jeg kjente for å sove.

Dagen etterpå hentet jeg Siri og Camilla i tolvtiden. Det var mye fnising mellom dem de påfølgende timene og jeg klarte å lirke ut hva det var når det bare var oss tre i huset. Det viste seg at de hadde lekt seg litt i senga. Fingret hverandre og slikt. Ikke at jeg har noe imot at de holder på slik men jeg følte meg sjalu, eller misunnelig blir vel mer korrekt. Grunnen er at jeg er fortsatt jomfru, har den siste måneden hatt et ønske om å få ligge med noen, noen jeg kunne bli i et forhold med, og noen som jeg likte veldig godt. Å utforske sex har vært et ønske for meg lenge, men ikke noe jeg har klart å få gjort noe med siden jeg var så usosial.

Vi fortsatte kvelden, endte med å se Harry potter 1 og Seed of Chucky. Begge filmene var de fornøyde med å se og de sa maten de fikk var veldig god.

Det som forvirrer meg ennå er oppførselen til Camilla. Hun reiste seg opp fra sofaen, snudde seg mot meg, satte hendene på hoftene og vrengte underleppa og laget et surt ansikt, selv om hun ikke var sur. Jeg tror det kan være et tegn på at hun liker meg, men jeg turte ikke spørre henne denne kvelden og jeg tør ikke spørre før jeg vet at det ikke ødelegger vennskapsforholdet vi har.

Helt på slutten av kvelden begynte jeg å kile Siri på knærne, hun sa ikke stopp så jeg fortsatte (hun sier ifra når det blir for mye). Etterhvert ble Camilla med på "kilekrigen", hun fant etterhvert ut at jeg ikke var kilen, men det virket som det ikke gjorde noe så lenge hun hadde en unnskyldning til å ta på meg. Så der satt jeg, mellom to jenter som kilte meg på hver sin side.

Ett øyeblikk, når jeg lente meg forover i sofaen, la hun hodet bak ryggen min, og bare lå der i noen sekunder (er dette også et tegn på at hun liker meg?).

Kvelden var slutt og alle dro hjem til seg selv. Nå er det mandag og jeg sitter å skriver dette. Jeg forstår egentlig ikke hva jeg skal frem til eller hvorfor jeg skriver dette, men jeg må få det ut på en eller annen måte. Jeg føler meg sulten konstant og har ikke samme sultfølelsen for mat som før, mye har forandret seg på grunn av disse to.

-------------

Alt jeg skrev over er nok rotete, mangelfulle beskrivelser og muligens for lite informasjon til noe som helst. Men jeg vil allikevel prøve å finne noen svar. Jeg regner ikke med dere kommer med svarene, men jeg håper dere kan hjelpe meg med å finne ut hvordan jeg kan finne svarene.

Målet mitt nå fremover er å forsøke å bli sammen med Camilla, lage noen koselige kvelder og lignende.

Hvordan kan jeg teste Camilla på en diskre måte for å finne ut om hun liker meg?

Hvorfor oppfører hun seg som beskrevet? (Hun reiste seg opp fra sofaen, snudde seg mot meg, satte hendene på hoftene og vrengte underleppa og laget et surt ansikt, selv om hun ikke var sur.)

og (Ett øyeblikk la hun hodet bak ryggen min når jeg lente meg forover i sofaen, og bare lå der i noen sekunder).

Og hvordan bør jeg gå frem med Camilla? Jeg har lest de store guidetrådene i samlivsforumet, men finner ikke spesifikke ting jeg kan gjøre for at vi kan styrke forholdet.

Camilla sa til meg igår at hun måtte ta med seg Playstation 2 en og et horrorspill som vi kan spille sammen en gang, men ikke når Siri var med for hun tåler ikke slik horror (I see what she did there, men samtidig så lider Siri litt psykisk så jeg forstår hvorfor).

Søndag skal jeg invitere dem begge til å bli med på kino og se nyeste Pirates of the Caribbean, håper på en fantastisk helg men før det må jeg være litt forberedt føler jeg.

Hva tenker dere etter å ha lest dette rotet?

Postet av anonym: 61b394158b7f3f7405952a3602f56685

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er 22, og lever ikke i en Disney- film. Du kan ikke fortsette med kiling, film og fnising. Slik hører til i ungdomsskolen.

Før du vet ord av det ser du at noen andre har "snappet opp" jentene dine. Da sitter du å angrer på at du ikke kjørte på.

Innen en uke bør du ha kommet MYE lengre!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Takk for tanken din Christian. :)

Jeg glemte en detalj når jeg skrev det over. De turene vi gikk i sentrum skulle hun absolutt holde meg i hånden. Er ikke lett å huske alt etter en fyllefest.

Freddy: Jeg vet godt at jeg ikke er alene om henne. Siri har gitt opp mannfolk etter sitt forrige "forhold", så jeg forstår godt hvorfor jeg ikke har sjans på henne.

Og kiling ser jo ut til å fungere for å forbedre k.i.n.o.

Camilla derimot har jeg lagt litt planer om.

Dersom alt går etter planen skal jeg:

Møte henne imorgen på 17. mai

Forhåpentligvis dra henne med ut en tur eller to iløpet av uka.

I helga skal jeg invitere henne med hjem til meg så vi får spille grøsserspillet hun snakker om.

Kanskje på kino, men jeg tviler.

Men har dere andre tips?

Er det dumt av meg å spørre helle rett ut neste gang vi er alene, "liker du meg"?

Lenke til kommentar

Hehe, jeg måtte jo spørre før jeg faktisk gjorde det.

For å si det slik, jeg har siden barneskolen blitt mobbet og har som følger av det blitt usosial, sittet hele fritiden hjemme og gjort ting for meg selv, sosial angst har jeg også hatt lenge. Alle mine tidligere venner har forsvunnet på grunn av alt mulig, man vokser jo fra hverandre, jeg flyttet jo til byen for å jobbe i noen år, og det har generelt vært vanskelig å få være nær venner. Jeg har ikke fått flere venner de siste årene fordi jeg var mer opptatt av meg selv og nå plutselig holder jeg på å få ei fin jente i fanget.

Det er bra dere setter meg ned på bakken igjen, har flere ganger idag laget meg bilder av at jeg og hun blir sammen, laget mange spørsmål til meg selv som jeg ikke klarer å svare på eller legge fra meg. Så det er ikke helt enkelt å vite hva man skal gjøre nåe livet er fult av hull.

Håper deres bidrag hjelper meg videre i forholdet.

Lenke til kommentar

Kjapp rapport etter kvelden. Jeg er ikke singel lengre!

Håper på et langvarig forhold.:D

Og, ja. Det gikk faktisk an å spørre rett ut om hun liker meg, bare man velger det rette øyeblikket, og viser det med litt mer enn bare ord. For meg ble det når vi to var alene. Hun satte seg på bordet (benk) og med en fot på hver side av meg og stirret.

Etter det ble det bare kyss og klemmer. Hva som skjer denne helgen kan dere bare forestille dere.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Da du skrev det ble jeg litt negativt innstilt men i etterkant ser jeg bare positivt på det.

Skriver det litt mer detaljert nå som jeg føler for det og ikke halvsover på grunn av natterangling.

Det som skjedde denne kvelden var bare magisk! Siri, Camilla og jeg gikk til kaia på russefest, jeg var edru for jeg skulle kjøre dem hjem etterpå. De drikker litt øl og cider og koser seg.

Klokka rundt 11 setter vi oss på en benk. Camilla bestemmer seg for å sette seg på bordflaten med ett bein på hver side av meg (i miniskjørt) og stirre på meg med et fornøyd smil. Siri går på toalettet og jeg benytter meg av sjansen til å bryte isen.

(samtalen stemmer ikke helt men skal ligne ganske bra)

Jeg: "Jeg har sett at du liker å være i nærheten av meg."

Hun: "Kanskje.."

Jeg: "Jeg har skjønt at du kanskje liker meg."

Hun: ".." (og smiler enda bredere, hun ser det på meg hva jeg vil frem til)

Jeg: "Vil du vite hva jeg synes om deg?"

Hun: "JA!"

Også forteller jeg at jeg liker henne og at jeg gjerne vil være i et forhold med henne.

Skjelver nå, akkurat som om det er kaldt i rommet. Merkelig hvordan følelser i et forhold er.

Takk for støtten deres! Blir vel mange dager med konstant kontakt nå til å begynne med.

Nå må jeg bare finne ut når jeg tør å dele seng med henne og når vi kan ha samleie. Vet det er individuelt så forventer ingen fasitsvar fra dere.

Igjen, TAKK!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...