eivind107 Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Hallo Har tenkt til og kjøpe meg et headset/ørepropper som skal brukes til ipaden og iphonen. Kommer hovedsakelig til og se på film og høre på musikk. Vil helst ha et headsett, men jeg er ganske kresen så det er vankselig. Har lyst til og ha noen åpne, som ser "kule" ut. Skal brukes fra og til skolen så hadde vert greit om de kunne hengt rund halsen hele skoledagen uten at jeg får nakke problemer eller ser helt rar ut. Så jeg har kommet fram til at ørepropper vil være det mest praktiske, men kan jo være at det finnes et sånn headset en eller annen plass i verden. Vil ikke ha koss porta pro, iporta elns. Har hat de fler ganger og har også blitt ødelagt fler ganger. Så hadde vert flott om noen kunne ha hjulpet meg med og finne noen ørepropper til 600kr max. mvh eivind Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Propper vil aldri gi samme lydkvalitet som et headsett så det kan du bare slå fra deg siden du er "kresen". Prisen din tilsier heller ikke noe "over the top" headsett da god lyd koster. Lenke til kommentar
eivind107 Skrevet 17. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2011 Er ikke veldig kresen angående lydkvalitet, har brukt ørepropper fra dealextreme som kostet med ca 10 kr og syntes det var helt ok. Er heller litt kresen angående utsenet på et headset. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Monster Turbine Pro er visstnok noen av de beste øreproppene på markedet. Lenke til kommentar
eivind107 Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2011 Koster og 1400 mer en det jeg hadde tenk til Lenke til kommentar
Curlyfied Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Når du ser etter noe så subjektivt som 'kule' headsett er det ganske vanskelig for andre å hjelpe deg. Jeg ville rett og slett se på nettsidene til de store produsentene og så se på tek.no's prisguide for å finne der de selger det billigst. Men, om utseende er det viktigste vil jeg (og nå vil jeg få MYE hån) anbefale Skullcandy. De har MYE å velge mellom av utseende. Lyden der vet jeg ingen ting om, men det var tydeligvis ikke så viktig. For eksempel disse. De er jo ikke så lukka, og den serien har flere farge kombinasjoner. Bare et forslag. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Grado SR60 er da vitterlig svært stilige. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Grado SR60 er da vitterlig svært stilige. ????????????? Ta på brillene dine da mann???????????? Altså smak er jo veldig subjektivt men kjære vene, du må da være mer eller mindre blind. Lenke til kommentar
Curlyfied Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Så, Eivind. Hær får du bevis på det jeg sa. Gå til de store produsentenes hjemmesider å ta en titt dær. Se på review's av de akuelle på amazon.com (eller .co.uk) osv. Når lydkvalitet ikke er nye viktig så kan du finne ut av det meste bare med å se på de. Merker som er kan nevnes i farta: Sennheiser, AKG, skullcandy, koss, osv. osv. Kjør på å lykke til! ––––––– edit––––––– PS. Grado headettet var stilig! Endret 26. mai 2011 av Curlyfied Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå