Ëonwe Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Som emnet sier er jeg på jakt etter en aluminiumskoffert, som ofte er laget for CDer. Har sjekket Clas Ohlsson katalogen og Biltemakatalogen uten hell. Jeg vet at minst en her på forumet lagde en koffert mod så det er jo mulig å få tak i det. Hvis noen lurer skal jeg bruke den som kabinett etter at den har blitt ganske modifisert, med Waterchill og Zalman heatpipe HDD kjølere. Aktuell HW blir sansynligvis: Abit NF7-S v 2.0 Athlon XP2500+ Sapphire Radeon 9700 osv..... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Ta kontakt med noen platebutikker :-) Jeg fikk 2 slike som jeg herpa opp fra min bror som er Dj, ganske perfekte til datamaskiner slike kofferter. Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Clas Ohlson har. Men den har et litt mongo navn. Husker ikke helt hva det var, eller i hvilken kategori den er.... Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 sensur!!! hjelp! Kan ikke noe ha et m.o.n.g.o. navn? Er jo ikke stygt å si det(??) Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Europris har.. Veit ikkje om dei er så store men.. edit:Leif Lenke til kommentar
Zolo Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Clas Ohlson har. Men den har et litt ***** navn. Husker ikke helt hva det var, eller i hvilken kategori den er.... cdkoffert trur eg d heter Lenke til kommentar
Ëonwe Skrevet 28. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2003 Takk for svar, men jeg har skiftet mening. Kofferten blir vel litt for liten så jeg tenkte at jeg skulle lage en boks helt fra scratch, av aluminium, plexi og vinkeljern. Skal lakkes svart til slutt!! Lenke til kommentar
Lea Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 På Clas Ohlson heter de CD/Fotoveske Lenke til kommentar
Luv Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) Hus, hjem, hage/oppbevaring/vesker/fotovesker Endret 1. mai 2004 av dD. Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Takk for svar, men jeg har skiftet mening.Kofferten blir vel litt for liten så jeg tenkte at jeg skulle lage en boks helt fra scratch, av aluminium, plexi og vinkeljern. Skal lakkes svart til slutt!! Ville ikke brukt vinkeljern. Bruk heller vinkler av aluminium. Jern og alu. går ikke bra sammen. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Åjoooda! Aluminium og jern/stål går fint sammen. MEN: du må smøre noe mellom, for hvis ikke, kan det bli galvanisk korrosjon! Og da blir det rett og slett sveiset sammen. Jeg tror dog at det ikke er noe problem å bruke rustfritt stål i vinkeljernene. Dette korroderer som kjent ikke... P.S. Jeg har den største versjonen av cd-/fotokofferten til Clas Ohlson, og den funker uuutmerket til å putte en maskin inni. Må bare være litt lur når det gjelder plassering av komponenter, så går det fint Endret 2. mai 2004 av baronKanon Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Øh.. Sjekk datoen på første innlegget.. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Hah, Lea som tok den opp igjen. Hadde ikke sett posten før, og gikk ut for at den var ny. Lenke til kommentar
Xpression Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Er ingen problem å putte en pc inn i de koffertene fra Chlas. Holder på sjæl jeg, er du bare litt smart med plassering av komponentene, som baronKanon sier går det fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå