Joachim_F Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Fotballserien er tilbake også i år. Les hele saken Lenke til kommentar
G.Sears Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Konami er flinke på å spy ut ting og tang som skal "forbedres" til neste utgave, men i realiteten kan de bare gi opp, og gi EL og CL lisenses til EA. FIFA har slått totalknockout på hele pro evo-serien. Hilsen tidligere die hard pro evo-fan. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Etter at EA endelig slo til og gav PC-eierne en akseptabel versjon av FIFA, så har Pro Evo blitt satt på benken. De har tapt seg veldig, og jeg ser ikke for meg at de kommer tilbake til gamle høyder med det første. Men man skal aldri si aldri. Lenke til kommentar
Milanista Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Utrolig trist at PES har klart å bli dårligere og dårligere hvert eneste år. De har også de samme problemene som i fjor, - man må spille som Barcelona eller Madrid for å kunne vinne (basically), ellers er det nesten umulig. Disse lagene har spillere med mye bedre respons enn de andre, og vinner tilbake baller mye enklere. Hva med å gjøre det sånn at man faktisk kan spille med andre europeisk lag online enn Barca og Real? Alle jeg møter online velger som regel Real, eller til nøden Barca. Noen som merker at dette spillet kan bli fort møkkakjedlig da? Spille Real Madrid mot Real Madrid kamper er ikke så veldig spennende syns nå jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå