bluekoala Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Hei... Etter å ha lest mye om diett, har jeg fått vite at røde linser er genialt å spise. Opp til 30% proteiner og smaker kjempegodt. Problemet er at det er litt dyrt å spise linser hele tiden. Jeg spiser 800 g linser hver dag og en 400 g boks koster ca 35 kr på butikken. Noen som vet om noen butikker som selger linser i store sekker? eventuelt hva koster det? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Har du sjekket innvandrerbutikkene? Lenke til kommentar
bluekoala Skrevet 16. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2011 Har du sjekket innvandrerbutikkene? Nei. har ikke sjekket innvandrer butikkene. Har hatt inntrykk av at de ikke er de billigste i landet. Men om ikke noen andre butikker har, så må jeg vel ta meg en tur å se. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Invandrerbutikkene er som regel styggelig billige, særlig på grønnsaker og slikt... Lenke til kommentar
bluekoala Skrevet 16. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2011 Invandrerbutikkene er som regel styggelig billige, særlig på grønnsaker og slikt... ok.. takker for det. Må ta meg en tur å se om jeg finner det jeg trenger hos den lokale asia shppen da... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Det er spesielt sånne ting innvandrerbutikker er bra på, store 3-10kg-sekker med ris, linser og bønner, samt krydder og grønnsaker. Lenke til kommentar
jonlem Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Du får linser, bønner og kikerter typ ting på disse pakkissjappene (som jeg forøvrig digger) i engros-sekker omtrent, alt fra 0,5 til 10 kg til en pris som ikke kan sammenlignes med feks Rema. Den store forskjellen er vel sannsynligvis at du da får den tørkede varianten og må kokkelere litt selv, istedenfor ferdigkokt og klar til å spises på hermetikk. Til de prisene synes jeg det er verdt det. Vi kjøper stadig kikerter i storposer, koker noen kg og fryser porsjonspakker - de tiner kjapt og metter godt, og ikke minst; det er kembosunt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå