Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så jeg bestemte meg for å kjøpe en ny pc beregnet for gaming.Pc-en må være rask og kunne dra alle spill uten problemer.

Har sett litt på denne pc-en her og lurer på om den er hva jeg trenger. Vil si 9-10k er makspris.

https://www.deal.no/deal/default.asp?page=vare&ProdusentID=DMPC-1105

Om noen har noen innspill eller noen endringer som bør gjøres er det bare å rope ut.

Takk på forhånd

~WeeDLY~

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anbefaler Dustinhome fremfor Komplett, da de stort sett er billigere på det meste.

Du kan jo ta utganspunkt i Black Refinery, den øverste stickytråden her på forumet. Forøvrig er det ikke så aller verst tilbud du har funnet, men skjermkortet trekker ned. Du kan få ganske mye mer for den prisen om du setter sammen selv :o)

Lenke til kommentar

Anbefaler Dustinhome fremfor Komplett, da de stort sett er billigere på det meste.

Du kan jo ta utganspunkt i Black Refinery, den øverste stickytråden her på forumet. Forøvrig er det ikke så aller verst tilbud du har funnet, men skjermkortet trekker ned. Du kan få ganske mye mer for den prisen om du setter sammen selv :o)

Denne du tenker kan passe til meg?

Kabinett: Fractal Design Define R3

Prosessor: Intel Core i5 2500K

Skjermkort: Asus Radeon HD 6870 DirectCU

Hovedkort: Asus P8P67

Minne: Corsair XMS3 1600MHz 4GB

Harddisk: Samsung SpinPoint F3 1TB

SSD: Crucial C300 64GB

Kjøler: Cooler Master Hyper 212+

Optisk drev: Samsung SH-S223C

Strømforsyning: OCZ ModXStream 600W

Kan jeg bestille pc-en med disse delene i en pakke eller må jeg kjøpe delene individuelt?

Takk for hjelp begge to.

~WeeDLY~

Endret av WeeDLY
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...