Tronder84 Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Hei folkens:) Før SONY PSN tok en liten "break" hadde jeg Fifa10. Men for et par uker siden fikk jeg Fifa 11 i gave:) JIPPI! Nå er endelig PSN oppe å gå igjen, og jeg gledet meg til å spille kamper i dag. MEN! Når jeg trykket på onlinespill kom det opp sånn onlinepass-greier. Jeg trykket på onlinepass gratis og leita fram koden som står på boken som var med Fifa 11...MEN siden som jeg skal taste inn koden på er "under vedlikehold". Flere som sliter med dette? Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 SKjønte ikke helt hva du mente men legg til Diggurd 97 når du finner ut av det Så jeg kan banke deg i fifa ;D Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 PS Store er fortsatt nede og derfor funker det ikke siden du må laste ned online passet derfra. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Du har spurt om dette i Fifa 11 tråden også. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Du har spurt om dette i Fifa 11 tråden også. Nettopp. Svaret trådstarter leter etter finnes her. Denne tråden stenges. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg