wil Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 dere husker kanskje at jeg spurte om det var noen som viste hvorfor det var en trojansk hest som prøvde å komme inn på pc`en min. i dag fant jeg ut hva som gjorde det. det var MSN Messenger 6.0 faktisk. reinstallerte for ikke så lenge siden å da installerte jeg program for program å reboota maskina for hvert program jeg installerte for å se om det var noen trojansk hest som prøvde å komme seg inn. når turen kom til MSN så gikk installasjonen fint. innlogginga også, så reboota jeg maskina å da kom den meldingen, når jeg avinstallerte msn messenger 6.0 så forsvant den, å jeg installerte MSN messenger 5.0 istede, å alt ordna seg. jaja like greit med en gammel msn også. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Min MSN 6 fungerer fint! Men Wil, du er nok den utvalgte, Microsoft prøver å hacke seg inn på din maskin og finne ut om du har noen pirat kopierte produkter fra dem. Derfor bør man bruke Trillian som er et supert dupert programt somt rulert gatat.. ble mange T i slutten av ord her, men men... Lenke til kommentar
wil Skrevet 27. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2003 hehe, er ikke noe fare med at jeg har noe sånt nei. har ikke det i det hele tatt jeg, men uannsett hva som skjer så er det ingen som kommer inn her allikevel. kjører norton internet sec jeg veit du. stopper mye av de trojanske hestene som skulle komme inn. Men uannsett problemet er fjerna nå. måtte bare installere MSN messenger 5.0 å avinstallere 6.0 først så gikk alt klokkerent. Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Når jeg lastet ned MSN 5 for en stund siden, så fikk jeg med en trojan på kjøpet. Men lastet bare ned MSN fra annen plass, så virket det bra Lenke til kommentar
wil Skrevet 27. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2003 jepp, for en gang skyld når jeg laster ned f. eks MSN osv. så laster jeg den ned fra Microsoft.com merkelig kanskje, men det er sant Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Hey Wilhelm, går du på slåtthaug eller? Lenke til kommentar
wil Skrevet 27. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2003 ta sånne ting på PM da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå