Gå til innhold

Sniktitt: Dungeon Siege III (PS3, X360)

Anbefalte innlegg

Ser tydelig på hjemmesida dems at de skiller mellom co-op og multiplayer. Om du går innpå å trykker på "About", så lister de op disse

• Multiplayer: Up to 4 players online
  • Co-op play (one in each class)
  • Jump in/Jump out Multiplayer

Synes likevel at om det er slik at man kan spille multiplayer og dele loot, så er 4 spillere utrolig lite. Jeg ser for meg at det som er snakket om i denne tråden er "Jump in/Jump out" funksjonen.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå tror jeg aldri jeg har hørt om et hack n slash spill med separat coop og multiplayer slik du snakker om. Men bevares hadde jo vært kjempeflott om det var slik.

Jeg tror det du lister opp fra hjemmesiden bare er deres måte å fortelle at spillet har online multiplayer coop for opptil 4 spillere.

Lenke til kommentar
RT: Everything that happens in this game, in local co-op, is in his game. The quest states, the XP, and the items, all that is staying in his game. The target we’re looking at, we looked at games like Baldur’s Gate: Dark Alliance, and other local co-op games like Lego Star Wars, something where players can jump in, play together. This is intended to be played with your friends, someone you're able to play the game with frequently.

Dvs, alt som skjer i local co-op. Ingenting om multiplayer nevnes. Det ville vært tåpelig å lage muligheten til multiplayer, også kaste bort den på måten som folk tror her i tråden. Vi får vente å se :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...