Øystein.F. Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Vi tar turen til grotteheimen for å jakte skrømt. Les hele saken Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Dette med å få perks i form av stat-bonuser for konkrete avgjørelser du tar eller fordi du konsekvent gjør et eller annet tok de rett fra Alpha Protocol. Ikke at det betyr kjempemye, men helt ny tenking er det altså ikke. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) Ville du sammenligne det med DS1 eller DS2? Vet du hvordan multiplayer er? Hvordan oppleves ytelsen? Nja Zealuu, nå har jeg ikke spilt Alpha Protocol. Men det kan også virke som en videreutvikling av spillets røtter (DS1). Der du må bruke magi, om du vil bli god på magi, og sverd for å bli god på sverd osv. Endret 16. mai 2011 av Neppe Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) Men dette handler jo om ting utenfor ren kamp, snarere enn at du blir flinkere til det du gjør med sverd/magityper/bue. Dette framstår som litt mer abstrakt (og Alpha Protocol-derivativt), med ting som at du får mer viljestyrke av å være en samaritan. Regner med det bare er ett av mange eksempler. Forsåvidt enig i at det passer godt inn i spillmekanikken til DS-spillene, men poenget var uansett at dette er ikke nytt fra Obsidian med DS3, de har gjort det før Endret 16. mai 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Mmmmmm, isometrisk kameravinkel..... Ellers høres ikke spillet spesielt spennende ut, bortsett fra i co-op da! Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Mmmmmm, isometrisk kameravinkel..... Ellers høres ikke spillet spesielt spennende ut, bortsett fra i co-op da! Enig i isometriske godsaker. Men neste linje burde korrigeres til Ellers hadde ikke spillet hørt spesielt spennende ut om det ikke hadde vært Obsidian Lenke til kommentar
RoaRawR Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 håper dei har balansert det bedre;) pet systemet i DS2 var tragedie.....og matte eit essel med all (ja bokstavlig talt allt) så fekk du super donkey som roundhouse kicka det meste Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Dette skal jeg ha, håper bare co-op delen blir like bra som forventet. Lenke til kommentar
Santar Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Når en spiller online coop på dette vil bare spilleren som hoster få xp og loot. Virkelig merkelig avgjørelse av Obsidian der må jeg si. Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Hadde forhåndsbestilt DS3 på dagen hvis det var snakk om en annen utvikler. Obsidian må klare å vise at de kan lage bedre spill enn KoToR 2, og spesielt Alpha Protocol. NWN var "helt grei", men var heller ikke så godt optimalisert ved lansering. Nesten samtlige spill preges av latskap/hastverk/inkompetanse, så jeg håper at de gjør det riktig denne gang... Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Hvis du står over Alpha Protocol pga. grafikk og kontroll gikk du glipp av noe stort. Hvis man ser bortifra det rent spillmekaniske finner man et dypt og mektig bra spill. http://www.pressfire.no/anmeldelser/Xbox360/2072/alpha-protocol Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Har pre ordra spillet for en evighet siden. Det ser faktisk ganske bra ut. Da ikke har spilt Alfa prot.(men vurderer sterkt å gjøre det) så har jeg ikke så mye i mot Obsidian. Syns de gjorde en god jobb med Fallout New Vegas. Velger å være positiv til DS, og håper det innfrir. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Har sett noen trailere av dette spille, fy faen til noe søppel. Lo mej i hjel da narratoren sa "mastery of the blade" og spilleren smekka ned alle mobs via enkle trykk. Regner med spillet går i samme filosofi som DA2, når du trykker en knapp må noe "AWESOME" skje. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Enig, det ser skikkelig lite givende ut, det finnes vel knapt et fnugg som gir meg dungeon siege assosiasjoner som er veldig trist. Håper det ikke blir tilfelle, og vi kan jo ikke vite dette sikkert før spillet er ute. Men kan ikkje si jeg holder pusten akkurat. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 så spillet har coop? noe jeg ikke så noe om i artikkelen.... men stemmer det som noen sa at loot og xp er kun for hosten? Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Dessverre belyser artiklene co-op funksjoner veldig dårlig. Men jeg regner med det utsagnet må være feil, om loot & xp. Lenke til kommentar
Santar Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Det stemmer nok det med no loot el xp til andre enn hosten. Intervju med utviklerne Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2011 Som sagt i artikkelen har eg ikkje fått testa samarbeidsmodusen. Eg går ikkje i detalj på ting i ein sniktitt som eg ikkjer har grunnlag for å seie noko om. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) Det virker for meg at dette er om en spiller bestemmer seg for å hoppe inn i singleplayer delen til en venn av seg, og at det finnes multiplayer utenom dette også. Slik at du kanskje har en multiplayer og en singleplayer karakter. Så bare host får xp, loot og penger når han spiller "singleplayer", men kan velge å få hjelp av en venn til f.eks en boss, eller rett og slett bli boosta opp. Er det slik, så er det jo ikke så ille. Er vel for å beskytte han som "hoster" at han ikke vil ende opp med å skippe 30% av spillet, eller gå inn i en høylevel venns spill, og stjele loot til flerfoldige millioner. Endret 19. mai 2011 av Neppe Lenke til kommentar
Santar Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Det virker for meg at dette er om en spiller bestemmer seg for å hoppe inn i singleplayer delen til en venn av seg, og at det finnes multiplayer utenom dette også. Slik at du kanskje har en multiplayer og en singleplayer karakter. Så bare host får xp, loot og penger når han spiller "singleplayer", men kan velge å få hjelp av en venn til f.eks en boss, eller rett og slett bli boosta opp. Er det slik, så er det jo ikke så ille. Er vel for å beskytte han som "hoster" at han ikke vil ende opp med å skippe 30% av spillet, eller gå inn i en høylevel venns spill, og stjele loot til flerfoldige millioner. Kan jo være, men jeg tviler på det er slik det foregår. Ville ikke kjøpt spillet i håp om det ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå