Lovegame Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 I stor grad ja, jeg er lei spilling. Tar fremdeles noen runder MW3 en gang i blant, litt AOE2, fyrer opp PS3'et en gang i måneden cirka. Under halvtimen om dagen, faktisk. Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Nei. Men jeg har perioder av og til hvor jeg er litt lei. Kommer aldrig til å slutte helt å spille! Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Jeg tror at de færreste som har spilt så mye som deg mister interessen for dataspill fullstendig, selv om jeg også har vært i en situasjon hvor jeg ikke har hatt noen interesse i spillene jeg har hatt tilgjengelig. Det går over! 2 Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Enig med tankbug. Går lei spillene jeg har i perioder, og andre perioder bare enkelte av dem, men er alltid interessert i noe nytt og spennende. Dersom du plutselig er lei spilling i sin helhet så er det store sjanser for at det foregår noe på et psykisk plan. Enten depresjon eller tom. det motsatte: at du er kommet over en depresjon. 1 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Er ferdig med pure FPS spill, nærmeste fps spill jeg kommer det er DayZ men det spilles som oftest i 3rd person og er ikke helt typisk CS COD type spill. Ellers lei av spill? neh, alltid noe å spille her i gården Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Har selv ikke følt for å spille noe særlig. Gjerne i månedsvis. Men så finner jeg fram noe eldre spill som kan få meg gira igjen. Lenke til kommentar
Bruker-279008 Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Er i en tørkeperiode nå selv. Har både Bioshock Infinite og The Last of Us liggende, men til tross for at jeg har gledet meg til dem begge i en lang stund får jeg meg ikke til å spille dem. Har egentlig slike perioder ganske ofte, og som Deldy pleier det å ordne seg etterhvert ved at jeg finner frem noe gammelt, og plutselig får jeg ikke lyst til å gjøre annet igjen. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Jeg begynner å bli lei. Eller, det er vanskelig å finne et spill som frister. World of tanks og War Thunder er ikke like gøy som da jeg først oppdaget dem. Starcraft kjempekult, men uaktuelt, for jeg hater å tape, og sånne spill krever at du legger inn så utrolig mye tid og energi for å bli skikkelig god. Jeg tenker litt på Metro: Last light, men anmeldelser antyder at det ikke kommer til å leve opp til Fallout-spillene. Så vurderer jeg Hitman Absolution, men også dette skuffer ifølge en del anmeldere. Vil jeg like det når jeg likte forgjengeren? Noen som har noen tips? Tenker på Battlefield, selv om jeg aldri har vært frelst av de spillene. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Spiller for tida The Last of Us, men jeg klarer ikke sitte i timesvis og spille lenger. Etter en time eller to må jeg gjøre noe annet. Dritt å bli voksen Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Spiller mye i perioder, om eg ikke har planer eller avtaler. Da kan det bli litt vel mye, 5-6 timer for dagen, etter perioden kan det gå flere uker uten noe spilling. Tidligere så kunne eg sitte hele dagene hver eneste dag, men er ikke helt der. Lenke til kommentar
fivebigcities Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Hvordan opplever dere her inne sommeren? Jeg vet ikke, men jeg synes det gode været ute gjør det vanskeligere å skulle sette seg ned å spille. Kommer liksom ikke helt i stemningen, når det er så lyst overalt. Noen synspunkter? Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Ja huff. Er nesten like ukoselig som sol på juletreet Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Får dårlig samvittighet ovenfor meg selv, noe som påvirker meg og mister lysten til å spille. Om jeg da ikke har andre avtaler, blir jeg da sittende foran PC og surfe diverse nettaviser og disse forumene.. Som om det var noe bedre.. Lenke til kommentar
fivebigcities Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Om jeg da ikke har andre avtaler, blir jeg da sittende foran PC og surfe diverse nettaviser og disse forumene.. Som om det var noe bedre.. Jeg kjenner meg igjen der, altså. Gleder meg til høsten, allerede. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Er ferdig med uke 2 av 3 av ferien min, jeg tok valget om å avbryte ferien og dra på jobb igjen i morgen så tar jeg dem 5 dagene senere, kanskje da GTA V kommer eller så tar jeg en skikkelig ferie. Har spilt The Last of Us sporadisk siden tirsdag da jeg fikk det, og er fortsatt ikke ferdig. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Har aldri blitt helt lei av gaming. Det meste var 3 måneder uten gaming i strek, men nå starta jeg igjen og går vel rundt 1 spill i uka. Blir vel snart en pause på 2 uker siden er på ferie og ikke tar med PS3en Ser fram til PS4 nå!! <33 Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Hva skal du ha av PS4 spill først? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Hva skal du ha av PS4 spill først? NFS: Rivals COD: Ghosts Driveclub inFamous: second son Så får jeg se etterhvert (: Lenke til kommentar
fivebigcities Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Fikk inntrykk av at Xbox One hadde flere gode titler, faktisk. InFamous: Second Son virket spennende. Men Xbox One hadde Ryse, Dead Rising 3 (!!) og, umh... flere titler. Regner med at det jevner seg ut etter hvert, dog. Har likevel planlagt å skaffe meg begge. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Fikk inntrykk av at Xbox One hadde flere gode titler, faktisk. InFamous: Second Son virket spennende. Men Xbox One hadde Ryse, Dead Rising 3 (!!) og, umh... flere titler. Regner med at det jevner seg ut etter hvert, dog. Har likevel planlagt å skaffe meg begge. Ja, muligens. Men nå har jeg hørt ganske mye negativt om xboxen, og det jeg har lest har ikke vært lovende, så holder meg nok bare til PS4. Og jevner seg nok ganske ut ja, bare noen lanseres litt før her og der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå