Gå til innhold

Sandy Bridge 10k, greit opsett?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sant som de andre sier, i7 bruker hyper-threading, de er negativt til gaming, forskjellen e veldig liten, så vist eg sku ha kjøpt meg ny pc/oppgradert så ville jeg ha gått for i5 og ikke i7, i7-en e meir ril redigering av bla film, bilda osv osv, men kan jo også brukes til gaming.

Lenke til kommentar

Hvis jeg ikke husker feil så er det en del folk som har trøblet litt ved bruk av 4 ram brikker, i alle fall på P67 brikkesettet.

Anbefaler deg og søke litt rundt på det, ev. bytte til et sett med 2X4GB brikker.

Q

Lenke til kommentar

Blant annet video-encoding, og den kan slå av det dedikerte grafikkortet når det ikke trengs og benytte den integrerte grafikk-delen i prosessoren for å spare strøm når det ikke er behov for det. Med tanke på din bruk av video-redigering vil jeg tro at dette bare underbygger min anbefaling enda mer! :-)

Lenke til kommentar

Blant annet video-encoding, og den kan slå av det dedikerte grafikkortet når det ikke trengs og benytte den integrerte grafikk-delen i prosessoren for å spare strøm når det ikke er behov for det. Med tanke på din bruk av video-redigering vil jeg tro at dette bare underbygger min anbefaling enda mer! :-)

Ahh, skjønner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...