Gå til innhold

Cowon D2 - ødelagt på-bryter

Anbefalte innlegg

Hei, jeg mista min Cowon D2 i golvet 'her-om-daen'. Og selv om den fortsatt spilta av musikk, så merka jeg et problem når jeg sku skru den av. Problemet var at dette ikke lot seg gjøre! 'slider-switch-power/hold-greia' var fortsatt der som den skulle være, men isteden for å være i stå still så viglet den løst. Den sklei fritt frem og tilbake bare med tilting av spilleren.

Så, jeg skjønner at det her trengs noe reperason. Men spørsmålet mitt er, tror dere det er noe omstendig? altså tror dere det er verdt pengene?Eller et bedre spørsmål, tror dere det lar seg fikse? og Hvor? Og om så, noen formening om hva det kan koste?

Kan være at disse spørsmålene er vanskelig/umulig for noen av dere å svare på, men tenkte jeg ville sjekke, for jeg vet at der er noen knakenes flinke sjeler her omkring.

Jeg skal uansett kjøpe meg en Sansa Clip+ for å ha en som er greiere til trening. Så har dør ikke uten D2-en, men den har vert en loyal venn i flere år, så er litt trist å gi opp på den for fort.

På forhånd takk,

Glenn

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å sende den inn til reparasjon kan kanskje bli dyrt. Er ikkje sikkert den knappen er så veldig avansert, du kan jo prøve å sprette den opp sjølv. Dersom alternativet er å kaste den kan det iallefall ikkje skade.

Lenke til kommentar

Jeg har spretta den up, men selv med min bitte lille elektronikk erfaring så får jeg det ikke til å forstå hva som er galt. Jeg antar at noe har brukket i selve bryteren, Og jeg kommer ikke helt til fordi jeg ikke har lite nok skrujærn.

Men der er ingen som vet noen i Oslo omerådet som driver med slikt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...