Mesias Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Jeg har nå gitt opp på steam sin offisielle side for hjelp, så jeg kommer hit. Mitt steam problem er noe så banalt som at den går utifra at jeg ikke har internett. Jeg har prøvd utrolig mange løsninger, med tips fra flere hold. Jeg er teknisk tilbakestående, så hvis du har en løsning, forklar det på en så simpel måte som mulig The problem: Når jeg åpner steam starter den å oppdatere. Den blir stående på 0% for ca 15 sec, så kommer denne meldingen: ERROR Steam.exe (main exception: To run Steam, you must first connect to the internet. Noen som har en løsning på dette, eller har vært borte i dette før? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Har du prøvd å skru av brannmuren, både i Windows og på routeren din? Leste meg frem til at det kan være et problem. Er også mange andre som har hatt akkurat samme problem ser det ut til. http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=969269 Lenke til kommentar
Mesias Skrevet 16. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2011 Hmmm. jeg har faktisk ikke prøvd å skru den av på routeren. Hvordan kan eg gjøre det egentlig? Husk: <---- Teknisk tilakestående Lenke til kommentar
Mesias Skrevet 16. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2011 Shameless selfbump. Dette problemet iriterer meg så mye at jeg bumper megselv, selvom det sikkert er imot forum regler. Beklager. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Jeg kan desverre ikke hjelpe deg med det da jeg ikke vet hvordan du gjør det. Får håpe en som vet hvordan du gjør det ser innom tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå