Gå til innhold

SOCOM Stemning

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurte på om det er no poeng i kjøpe socom for å så vente på online forbindelsen hvis jeg har lyst på et TAKTISK spell... noen som veit ossen folka i socom online speller? Er de sånne cs storme og drite i hvis du dauer, eller er de sånne som opfører seg ordntlig og spiller mere *holde seg levende* aktig? Siden jeg gidder ikke å kjøpe det hvis det ikke er no taktisk eller no....Hadde vert morro med ett spell som faktisk hadde litt teamplaying...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Søren..... er det ikkeno taktikk i det hele tatt? Synes du isåfal at det er verdt å kjøpa? Siden jeg prøvde demon kjønneru.... og det virka som et extremt morro spell, men 12 oppdrag høres ikke ut som no særlig mye.

Så det hadde verdt kjekt om den online saken kicka arz...

Lenke til kommentar

Du har jo muligheten til å lage din egen klan, kjenner du noen som er like taktiske som deg? så kan du få med deg dem til å spille

desverre om du er alene og spiller på lag med hvem det måtte være, så er skillsene på lagkammeratene dine av VELDIG varierende sort, men det sier seg vel kanskje selv, når socom sikkert har solgt unna i mellom 10 og 20 tusen kopier til nå.

Lenke til kommentar

Som betatester av ps2 online, føler jeg at det å spille SOCOM er en ganske variert opplevelse. For det første, så er 12 oppdrag egentlig ganske mye med tanke på at de aller fleste brettene er forholdsvis lange og grafikken er wünderbar. Vanskelighetsgraden er nokså varierende og noen oppdrag kan ta en hel dag å komme seg gjennom.

Det eneste jeg har å utsette på spillet er AIen. Både fienden og dine allierte er nokså lite taktiske i enkelte situasjoner. Eks: Kommer en fiende stormende i mot en lagkamerat står han bare stille, venter til fienden er under nesen på han og slår han ned med geværskaftet sitt.

Som tidligere kommentert i denne tråden, er online følelsen variert med tanke på taktiske og dumdristige spillere. Det finnes de som aldri lærer, som stormer inn i rom og skyter vilt rundt seg i håp om å treffe noen, men de overlever sjelden en hel omgang. Spillet er ganske enkelt lagt opp til at en skal spille taktisk og mest realistisk. En spiller tåler faktisk bare 1-4 skudd før en faller i bakken.

Headsettet er egentlig mest brukt som gimmick i singleplayer modus, men kan være utrolig praktisk på multiplayer/online delen da du slipper å skrive/velge kommandoer til dine lagkamerater. Spiller du på utenlandske servere, kan du tilogmed oppleve å høre fulle dansker/skotter/irer osv:D

Personlig synes jeg at du skal kjøpe dette spillet og se om du klarer å runde det før nettverksadapteret kommer i butikkene i Norge. Du har da fått mengder av trening og er dermed klar til å komme deg online som en erfaren spiller. Dette er fullt og holdent et taktisk spill som forkorter ventetiden til neste krigsspill fra SCEE kommer ut: KillZone

Det gleder selvsagt oss alle til 8)

Lenke til kommentar

Da er det klart, jeg kjøper det. Synd det er så lenge tell adaptern kjem.

Men en ting jeg lurer på... er det noe poeng i å bruke mikrofon dingsen i singleplayer? Liksom... den stemme saken må verra ganske hi tech hvis den skal funke så supert.

Lenke til kommentar

Headsettet som medfølger fungerer ypperlig dersom du uttaler kommandoen klart og tydellig, på engelsk. Selv har jeg ofte opplevd at et sukk eller et nys før du snakker kan bidra til selvmordsaksjoner blant dine lagkamerater på Single Player modus. :D

Ofte er det greit å bruke headsettet, men som regel ikke midt i stridsilden. Riktig nok pauser spillet mens du snakkervelger kommando, men det der finner du ut selv.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Har tenkt på det og det så drit bra ut, men har alltid spilt sånne spill på pc. Hvordan er det på ps2???

Det kicker azz!!! Det er litt vanskeligere en på pc men det er MYE bedre en alle andre PC taktikk spell jeg har spelt. Ghost Recon er nok det eneste som er i nærheten hvis det jeg har hørdt er riktig.

Men jeg sier ifra... du må værra rimelig tålmodig med detta spellet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...